خانهاخبار
سامسونگ تولید بخش بیشتری از گوشی‌های خود را به شرکت‌های چینی برون‌سپاری می‌کند

سامسونگ تولید بخش بیشتری از گوشی‌های خود را به شرکت‌های چینی برون‌سپاری می‌کند

به تازگی شاهد انتشار گزارش جدیدی هستیم که خبر از برنامه‌های شرکت سامسونگ برای برون‌سپاری تولید تعداد بیشتری از محصولات خود را می‌دهد.

۶ خرداد ۱۴۰۳

شرکت سامسونگ از سال ۲۰۱۹، برون‌سپاری تولید محصولات مقرون به صرفه خود به برخی شرکت‌ها را آغاز کرد و اکنون نیز به ادعای خبرگزاری The Elec، این غول کره‌ای قصد داشته تا تولید کنندگان بیشتری را به جمع شرکت‌های طرف قرارداد خود اضافه کند.

sam 1.jpg

به گزارش این خبرگزاری، سامسونگ تولید گوشی‌های هوشمند خود توسط شرکت‌های دیگر را از ۴۴ میلیون دستگاه به ۶۷ میلیون دستگاه افزایش خواهد داد. بنابراین، حدود ۲۵ درصد از ۲۷۰ میلیون دستگاه گوشی‌های تولیدی سامسونگ در سال ۲۰۲۴ توسط سایر شرکت‌ها ساخته خواهند شد. سامسونگ برای برون‌سپاری تولید بخش عمده محصولات خود به سراغ شرکت‌های چینی رفته و در سوی دیگر، ۲۸ میلیون دستگاه نیز توسط شرکت‌های ویتنامی تولید خواهند شد.

sam 2.jpg

سامسونگ در ابتدا برای کاهش هزینه‌ها، برون‌سپاری تولید محصولات خود به سایر شرکت‌ها را آغاز کرد؛ البته، این امر تنها شامل محصولات مقرون به صرفه شده و محصولات رده بالای این شرکت همچنان به صورت انحصاری توسط سامسونگ تولید می‌شوند. این رویکرد به سامسونگ اجازه داد تا محصولات مقرون به صرفه خود را با قیمت پایین‌تری روانه بازار کند. با این وجود، سیاست جدید سامسونگ نگرانی‌هایی را نیز از سوی کاربران در راستای احتمال افت کیفیت محصولات اقتصادی این شرکت به همراه داشت.

sam 3.jpg

گلکسی A03s، یکی از محصولات سامسونگ بوده که تولید آن به شرکت دیگری برون‌سپاری شده است. بسیاری از کاربران و منتقدین تکنولوژی، عملکرد ضعیف این دستگاه و کیفیت ساخت پایین آن را مورد انتقاد قرار دادند. در هر صورت، سامسونگ همچنان نقش پرطرفدارترین سازنده گوشی‌های اندرویدی را دارد و این استراتژی در راستای برون‌سپاری تولید محصولات مقرون به صرفه، موفقیت‌های فراوانی را برای این شرکت به همراه داشته است.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید