خانهاخبار
قیمت‌ گوشی گلکسی F55 سامسونگ پیش از رونمایی فاش شد

قیمت‌ گوشی گلکسی F55 سامسونگ پیش از رونمایی فاش شد

سامسونگ قصد داشت در تاریخ ۱۷ اردیبهشت، گلکسی F55 را عرضه کند، اما این مراسم به تاریخ ۲۷ اردیبهشت موکول شد. حال، پیش از عرضه‌ی رسمی، این شرکت ویژگی‌های کلیدی و قیمت این گوشی میان‌رده را معرفی کرده است.

۵ خرداد ۱۴۰۳

قیمت گلکسی F55 به بیرون درز کرد

قیمت گلکسی F55 به بیرون درز کرد

طبق گفته‌ی افشاگری به نام آبیشک یاداو، قیمت گلکسی F55 در هند برای مدل با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی از 26,999 روپیه شروع می‌شود.

دو مدل دیگر نیز با رم ۸ گیگابایت به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه و رم ۱۲ گیگابایت به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه در دسترس خواهند بود. قیمت‌گذاری آن‌ها به شرح زیر است:

  • ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه: ۲۶,۹۹۹ روپیه هند
  • ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه: ۲۹,۹۹۹ روپیه هند
  • ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه: ۳۲,۹۹۹ روپیه هند

این افشاگر همچنین مشخصات دقیق گلکسی F55 را فاش کرد. این گوشی به صورت پیش‌فرض با رابط کاربری One UI 6.1 مبتنی بر اندروید ۱۴ عرضه می‌شود.

از مشخصات گلکسی F55 چه می‌دانیم؟ 

از مشخصات گلکسی F55 چه می‌دانیم؟

گلکسی F55 دارای صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی Super AMOLED با رزولوشن Full HD+، نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت است.

این گوشی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷ نسل ۱ استفاده می‌کند و با اندروید ۱۴ اجرا می‌شود. گلکسی F55 چهار به‌روزرسانی اساسی سیستم‌عامل اندروید و پنج سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت خواهد کرد.

این گوشی در جلو، یک دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیو 4K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه دارد.

در پشت، یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS) و قابلیت ضبط ویدیو 4K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی وجود دارد.

سامسونگ گلکسی F55، از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و از شارژ سریع ۴۵ وات پشتیبانی می‌کند. گلکسی F55 دارای GPS، 5G، وای‌فای 6، بلوتوث 5.2، NFC و درگاه USB Type-C است.

این گوشی هوشمند از پشت چرم مصنوعی و بلندگوهای استریو بهره می‌برد. همچنین دارای رتبه‌ی IP67 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید