خانهاخبار
I-mate با دو گوشی جدید وارد بازار شد

I-mate با دو گوشی جدید وارد بازار شد

آی‌میت تولیدکننده گوشی‌های هوشمند، دو گوشی دیگر خود را به بازار معرفی کرد.
۱۳۸۵/۷/۳
 
این دو گوشی جدید به‌نام‌های JAQ و SPL با طرحی بسیار متفاوت از یکدیگر ساخته شده‌اند و هر دو مثل سایر گوشی‌های i-mate از خانواده گوشی‌های هوشمند هستند که با سیستم‌عامل Windows موبایل کار می‌کنند.
این دو گوشی جدید که در نمایشگاه CTIA Wireless در لس‌آنجلس به معرض دید عموم گذاشته شدند، نظر طرفداران گوشی‌های هوشمند را به‌خود جلب کردند.
شرکت i-mate که شریک وفادار شرکت HTC است، اکنون در مسیر دیگری گام نهاده. شاید به این دلیل که شرکت HTC تصمیم گرفته با برند خودش به بازار بیاید.
گوشی جدید JAQ i-mate با قابلیت‌های تجاری ساخته شده است .
در قلب تپنده این گوشی، پردازنده ی  200 مگاهرتزی Texas Instruments، OMAP 850 کار گذاشته شده و این گوشی 128 مگابایت حافظه ROM و 64 مگابایت حافظه RAM دارد. 
JAQ همچنین به یک صفحه‌نمایش 64 هزار رنگی 8/2 اینچی TFT Touchscreen مجهز است که تصاویر را با وضوح 240×320 پیکسل نشان می‌دهد. این گوشی از Wi-Fi و UTMS پشتیبانی نمی‌کند اما فناوری بلوتوث 2/1 و USB از قابلیت‌های آن است.
JAQ علاوه بر کار در هر سه باند فرکانس GSM، شبکه‌های GPRS و EDGE را نیز پوشش می‌دهد. کارت حافظه مینی SD روی این گوشی نصب می‌شود و تقریبا مهم‌ترین ویژگی ظاهری این گوشی صفحه‌کلید 36 کلیدی QWETRY آن است که برای تایپ سریع و آسان ساخته شده است .
این گوشی با سیستم‌عامل Windows موبایل نسخه پنج کار می‌کند اما نقطه‌ضعف اصلی این گوشی فقدان دوربین عکاسی است.
این گوشی به ابعاد 22×71×122 میلی‌متر ساخته شده و وزن آن 160 گرم است و انرژی آن از باتری لیتیومی 1440 میلی‌آمپری تامین می‌شود . ظاهر این گوشی بسیار به دو گوشی معروف دیگر به‌نام های  Motorola Q و SAMSUNG i320 نزدیک است اما از نظر ابعاد از این دو گوشی نام برده بزرگ‌تر است.
گوشی تازه وارد دیگر i-mate، به‌نام SPL با طرحی جذاب‌تر نسبت به JAQ ساخته شده است. طرح SPL بسیار شبیه طرح موتورولا L7 است.
این گوشی در دو باند فرکانس 900 و 850 GSM کار می‌کند و شبکه‌های GPRS را نیز پوشش می‌دهد. این گوشی به یک صفحه‌نمایش TFT،  2/2 اینچی با وضوح 320×240 پیکسل و یک دوربین دو مگاپیکسلی مجهز است و همچنین قابلیت نصب کارت مینیSD  برای این گوشی در نظر گرفته شده ‌است. گوشی SPL به پورت مینی USB مجهز است و با سیستم‌عامل windows موبایل نسخه پنج کار می‌کند. SPL هم مانند JAQ ، 128مگا‌‌‌بایت حافظه ROM و 64 مگا‌بایت حافظه RAM دارد.  این گوشی با پردازنده 200 مگا‌‌هرتزی TI OMAP 730 کار می‌کند. ابعاد 12×49×114 SPL میلی‌متر و وزن آن 102 گرم است.
 
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)