خانهاخبار
نخستین جزئيات مربوط به سری ردمی نوت ۱۴ فاش شد

نخستین جزئيات مربوط به سری ردمی نوت ۱۴ فاش شد

یک افشاگر برجسته بخشی از مشخصات یک گوشی از سری ردمی نوت ۱۴ را فاش کرده که به نظر ردمی نوت ۱۴ پرو است.

۵ خرداد ۱۴۰۳

شیائومی هرساله مدل‌های جدید از خانواده محصولات ردمی نوت را عرضه می‌کند که از محبوبیت بالایی در نزد کاربران برخوردار است. سال گذشته، غول فناوری چین در ماه سپتامبر از سری ردمی نوت ۱۳ رونمایی کرد. 

به نظر می‌رسد شیائومی در حال توسعه نسل جدید سری ردمی نوت است که با نام ردمی نوت ۱۴ روانه بازار می‌شود. در این رابطه، افشاگر شناخته‌شده چینی، Digital Chat Station، بخشی از جزئیات فنی یک گوشی متعلق به سری ردمی نوت ۱۴ را به اشتراک گذاشته است.

مشخصات فنی سری ردمی نوت ۱۴

افشاگر DCS ادعا کرده که سری ردمی نوت ۱۴ با تمرکز ویژه بر قابلیت‌های تصویربرداری و طراحی نازک ساخته خواهد شد.

این افشاگر در ادامه گزارش خود خبر داده که یک مدل از سری ردمی نوت ۱۴ از نمایشگر اولد با رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی بالا بهره خواهد برد. همچنین قلب تپنده این گوشی تراشه‌ای با شناسه مدل SM7635 خواهد بود که احتمالاً با نام اسنپدراگون 7s نسل سه معرفی می‌شود.

ردمی نوت ۱۳ پرو

در حالی که افشاگر DCS هیچ اشاره‌ای به نام دقیق گوشی نکرده است، مشخصات فنی فاش‌شده نشان می‌دهند که این گوشی احتمالاً ردمی نوت ۱۴ پرو است که به عنوان نسخه نسل جدید ردمی نوت ۱۳ پرو عرضه می‌شود. ردمی نوت ۱۳ پرو سال گذشته با تراشه اسنپدراگون 7s نسل دو معرفی شد. این افشاگر همچنین ادعا کرده که باتری ردمی نوت ۱۴ پرو از ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بیشتر خواهد بود.

با توجه به برنامه زمانی عرضه مدل‌های قبلی سری ردمی نوت، انتظار داریم که سری ردمی نوت ۱۴ در پاییز سال جاری میلادی برای بازار چین معرفی شود. بازارهای جهانی اما برای دریافت سری ردمی نوت ۱۴ باید تا اوایل سال ۲۰۲۵ میلادی صبر کنند.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید