خانهاخبار
آیپد مینی جدید با نمایشگر اولد در سال ۲۰۲۶ معرفی می‌شود

آیپد مینی جدید با نمایشگر اولد در سال ۲۰۲۶ معرفی می‌شود

گزارشی ادعا کرده که نسل جدید آیپد مینی به نمایشگر اولد ساخته‌شده توسط سامسونگ مجهز خواهد شد.

۵ خرداد ۱۴۰۳

هفته گذشته، نقشه‌راه فاش‌شده از محصولات برند اپل نشان داد که آیپد مینی نسل هفت به نمایشگر اولد ۸٫۴ اینچی مجهز خواهد بود و برخلاف انتظارها در سال ۲۰۲۶ میلادی عرضه خواهد شد. حالا گزارش دیگری منتشر شده که این موضوع را تایید می‌کند.

خبرگزاری Naver به تازگی ادعا کرده سامسونگ فرآیند تولید نمایشگرهای ۸ اینچی را آغاز کرده که در مدل‌های جدید آیپد مینی به کار می‌روند.

یک منبع آگاه اذعان کرده که ماه گذشته، سامسونگ به درخواست اپل تولید و توسعه نمونه‌های آزمایشی نمایشگر اولد آیپد مینی جدید را آغاز کرده است. انتظار می‌رود در صورتی که فرآیند ساخت این نمایشگر‌ها موفقیت‌آمیز باشد، تولید انبوه آن‌ها در طی سال جاری میلادی شروع می‌شود.

آیپد مینی نسل ۶ مدل ۲۰۲۱

شایان ذکر است که برخلاف مدل‌های جدید آیپد پرو، نسل بعدی آیپد مینی به نمایشگر اولد دولایه با فناوری Tandem مجهز نخواهد شد. 

استفاده از دولایه اولد سبب شده که روشنایی و استحکام نمایشگر آیپد پرو ۲۰۲۴ به طور قابل‌توجهی بهبود پیدا کند. البته هزینه توسعه این دسته از نمایشگر‌ها بسیار بالاست و اپل نمی‌تواند که آیپد مینی جدید را به نمایشگر اولد مجهز کند. 

در واقع، آيپد مینی یک محصول مقرون به صرفه به شمار می‌رود که از قیمت مناسبی برخوردار است. استفاده از نمایشگر اولد دولایه باعث افزایش قیمت آن و در نتیجه، کاهش تعداد خریداران خواهد شد. 

نسل فعلی آیپد مینی در سال ۲۰۲۱ میلادی و با قیمت ۴۹۹ دلاری برای کانفیگ حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی روانه بازار شد. امکان دارد که همراه با تجهیز آیپد مینی به نمایشگر اولد، اپل این تبلت را به حافظه داخلی بیشتری نیز عرضه کند.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید