خانهاخبار
زمان رونمایی از گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ بار دیگر فاش شد

زمان رونمایی از گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ بار دیگر فاش شد

انتظار داریم در رویداد موردانتظار سامسونگ محصولات زیادی مانند تاشو‌های جدید این برند، گلکسی واچ ۷، گلکسی واچ ۷ اولترا و گلکسی رینگ معرفی شوند. 

۴ خرداد ۱۴۰۳

همانطور که می‌دانیم، سامسونگ در حال آماده‌سازی برای برگزاری دومین رویداد آنپکد سال ۲۰۲۴ میلادی است که در طی آن شاهد رونمایی از نسل جدید گوشی‌های تاشو غول فناوری کره خواهیم بود. قبلا گزار‌ش‌ها ادعا کرده‌اند که این رویداد در تاریخ ۱۰ ژوئیه (۲۰ تیر)‌ برگزار می‌شود. 

حالا به تازگی یک خبرگزاری کره‌ای به نام Chosun Daily ضمن تایید گزارش‌های قبلی اعلام کرده که رویداد آنپکد سامسونگ در تاریخ ۲۰ تیر و در شهر پاریس برگزار خواهد شد. 

گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵

این خبرگزاری کره‌ای اذعان داشته که سامسونگ درنظر دارد تا از تاثیرات ویژه مسابقات المپیک تابستانی پاریس که در تاریخ ۲۶ ژوئیه (۵ مرداد)‌ برگزار می‌شود استفاده کند و توجهات را روی محصولات جدید خود نگه دارد. 

ماه گذشته، وبسایت SamMobile نیز گزارش داد که رویداد آنپکد سامسونگ در ۲۰ تیر برگزار می‌شود. در مقایسه با سال‌های گذشته، رویداد موردانتظار سامسونگ زودتر از موعد برگزار می‌شود چرا که سامسونگ معمولاً دومین مراسم‌ آنپکد را در ماه اوت برگزار می‌کند.

نشریه Chosun Daily در ادامه گزارش خود ادعا کرده که گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ نازک‌تر و سبک‌تر از نسل قبلی خواهند بود. این خبرگزاری همچنین اعلام کرده که به همراه نسل جدید گلکسی زد فلیپ و زد فولد، سامسونگ از حلقه هوشمند گلکسی رینگ، ساعت گلکسی واچ ۷، یک ساعت هوشمند بالارده و گلکسی بادز ۳ نیز رونمایی خواهد کرد. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید