خانهاخبار
موتو G85 در تصاویری رندری دیده شد

موتو G85 در تصاویری رندری دیده شد

تصاویر رندری موتو G85 نشان می‌دهند که این گوشی با دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی و نمایشگر خمیده عرضه خواهد شد.

۴ خرداد ۱۴۰۳

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که موتورولا در حال توسعه یک گوشی میان‌رده جدید به نام موتو G85‌ است که احتمالاً با قیمت ۳۰۰ یورویی روانه بازارهای جهانی می‌شود. این گوشی اخیراً با تراشه اسنپدراگون ۴ نسل سه در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شد.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به تازگی تصاویری رندری از موتو G85 فاش شده که طراحی پنل پشتی و جلویی آن را نشان می‌دهند.

پنل پشتی موتو G85

همانطور که در این تصاویر مشخص است، موتو G85 از دوربین دوگانه بهره خواهد برد که شامل یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال می‌شود. به علاوه، لبه‌های نمایشگر نیز ظاهرا از هر دو طرف خمیده خواهد بود. از سوی دیگر، فریم میان‌رده موتورولا برخلاف ظاهرا تخت گوشی‌های جدید از طراحی خمیده برخوردار خواهد شد.

در پخش پایین موتو G85 دریچه اسپیکر، درگاه USB-C و محفظه سیم‌کارت را مشاهده می‌کنیم. در قسمت بالایی بدنه گوشی نیز میکروفون با قابلیت حذف نویز و لوگوی فناوری دالبی اتمس قرار دارد که کیفیت بالای صدای اسپیکرهای این گوشی را تضمین می‌کند.

نمایشگر موتو G85

با توجه به این که کلید پاور موتو G85 از بدنه بیرون زده است، به نظر می‌رسد سنسور اثرانگشت با کلید پاور ادغام نشده و در زیر نمایشگر قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود که موتو G85 به نمایشگر اولد مجهز شود.

در نهایت باید اشاره کرد که براساس اطلاعات ثبت‌شده در بنچمارک گیک‌بنچ، موتو G85 با حافظه رم ۸ گیگابایتی و اندروید ۱۴ روانه بازار خواهد شد. انتظار داریم که به زودی جزئيات بیشتری از میان‌رده موتورولا در دسترس کاربران قرار بگیرد.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید