خانهاخبار
رندرهای گلکسی واچ ۷ اولترا طراحی عجیب آن را نشان می‌دهند

رندرهای گلکسی واچ ۷ اولترا طراحی عجیب آن را نشان می‌دهند

سامسونگ ظاهرا در حال ساخت یک ساعت هوشمند پرمیوم به نام گلکسی واچ ۷ اولترا است که حالا در رندرهای جدیدی دیده شده است.

۴ خرداد ۱۴۰۳

در طی چند وقت اخیر، گزارش‌های مختلفی منتشر شده مبنی بر این که سامسونگ امسال از یک ساعت هوشمند پرمیوم به نام گلکسی واچ ۷ اولترا رونمایی خواهد کرد. حالا به تازگی افشاگری شناخته‌شده به نام OnLeaks با همکاری وبسایت SmartPrix تصاویر رندری این ساعت را به اشتراک گذاشته است.

نخستین نکته‌ای که در رندرهای گلکسی واچ ۷ اولترا جلب توجه می‌کند طراحی عجیب آن است. به نظر می‌رسد سامسونگ نتوانسته بین طراحی دایره‌ای و مربعی یک مورد را انتخاب کند و در نتیجه، تصمیم گرفته که این دو طراحی را باهم ترکیب کند!

رندر گلکسی واچ اولترا ۷

همانطور که در تصاویر رندری گلکسی واچ ۷ اولترا مشخص است، ظاهرا بدنه ساعت هوشمند سامسونگ از طراحی مربعی بهره می‌برد که یک قاب دایره‌ای روی آن حک شده است. 

برای نخستین بار است که چنین طراحی را برای یک ساعت هوشمند پرمیوم مشاهده می‌کنیم. اکثر ساعت‌های بازار یا از طراحی مربعی (مانند اپل واچ) بهره می‌برند و یا با طراحی دایره‌ای (مانند گلکسی واچ)‌ عرضه شده‌اند. طراحی مشابه گلکسی واچ ۷ اولترا را قبلا در ساعت Gear Sport سامسونگ که در سال ۲۰۱۷ میلادی معرفی شده دیده‌ایم. 

افشاگر OnLeaks ادعا کرده که بخش دایره‌ای براقی که دور نمایشگر را احاطه کرده همان حلقه چرخان سری گلکسی واچ کلاسیک است. به علاوه، سامسونگ ظاهرا اعداد را از روی حلقه چرخان این ساعت حذف کرده است. 

رنگ بندی گلکسی واچ ۷ اولترا

به لطف نمایشگر دایره‌ای، سامسونگ دیگر نیازی به بهینه‌سازی رابط کاربری گلکسی واچ ۷ اولترا نخواهد داشت چرا که تمامی مدل‌های اخیر سری گلکسی واچ با نمایشگر دایره‌ای روانه بازار شده‌اند.

در بدنه گلکسی واچ ۷ اولترا یک دکمه جدید قرار دارد که در مرکز دو دکمه دیگر جای گرفته است. در حال حاضر، هنوز عملکرد دقیق این دکمه مشخص نشده ولی OnLeaks ادعا کرده که دکمه مرموز گلکسی واچ ۷ اولترا از قابلیت مشابه اکشن باتن اپل واچ اولترا بهره خواهد برد.

رندر گلکسی واچ ۷ اولترا

گزارش شده که گلکسی واچ ۷ اولترا از نمایشگر ۱٫۵ اینچی بهره خواهد برد که همان نمایشگر به کار رفته در گلکسی واچ ۶ کلاسیک است. به علاوه، ابعاد این ساعت برابر با ۴۷ در ۴۷٫۷ در ۱۶٫۴ میلی‌متر است. با این ابعاد، گلکسی واچ ۷ اولترا اندکی بزرگ‌تر از نسخه کلاسیک گلکسی واچ ۶ خواهد بود. همچنین به نظر می‌رسد بند ساعت عریض‌تر می‌شود و ظاهرا مکانیسم اتصال بندها به بدنه نیز تغییراتی خواهد داشت. 

انتظار می‌رود سامسونگ در طی دومین رویداد آنپکد سال ۲۰۲۴ میلادی که احتمالاً در تاریخ ۱۰ ژوئیه برگزار می‌شود از گلکسی واچ ۷ اولترا رونمایی کند.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید