خانهاخبار
مشخصات فنی آنر ۲۰۰ و ۲۰۰ پرو به طور کامل فاش شد

مشخصات فنی آنر ۲۰۰ و ۲۰۰ پرو به طور کامل فاش شد

گوشی‌های جدید آنر با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، نمایشگر امولد و تراشه‌های کوالکام همراه خواهند شد. 

۴ خرداد ۱۴۰۳

آنر در تاریخ ۱۲ ژوئن سال جاری میلادی (۲۳ خرداد) از دو گوشی موردانتظار خود یعنی آنر ۲۰۰ و آنر ۲۰۰ پرو برای بازارهای جهانی رونمایی خواهد کرد. آنر اخیراً تایید کرد که سری آنر ۲۰۰ به هوش مصنوعی چهارلایه مجهز خواهد شد که تجربه کاربری را به طور قابل‌توجهی بهبود می‌دهد.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به تازگی لیست مشخصات فنی کامل آنر ۲۰۰ و آنر ۲۰۰ پرو فاش شده که شامل تراشه‌های کوالکام، نمایشگر امولد و شارژ ۱۰۰ واتی می‌شود.

لیست مشخصات فنی سری آنر ۲۰۰

با توجه به تصویر فاش‌شده از مشخصات فنی سری آنر ۲۰۰، گوشی آنر ۲۰۰ پرو از تراشه اسنپدراگون 8s نسل سه بهره خواهد برد در حالی که آنر ۲۰۰ به تراشه اسنپدراگون ۷ نسل سه مجهز خواهد شد. هر دوی این گوشی‌ها با MagicOS 8.0 روانه بازار خواهند شد.

آنر ۲۰۰ و آنر ۲۰۰ پرو به ترتیب از نمایشگر ۶٫۷ اینچی و ۶٫۷۸ اینچی برخوردار خواهند شد که از نوع امولد هستند. هر دوی این نمایشگر‌ها از رزولوشن تصویر 1.5K، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و روشنایی حداکثری ۴۰۰۰ نیتی پشتیبانی می‌کنند. 

طراحی آنر ۲۰۰ پرو

آنر ۲۰۰ پرو

دوربین اصلی آنر ۲۰۰ پرو میزبان سنسور 1/1.3 اینچی ۵۰ مگاپیکسلی OV50H امنی‌ویژن خواهد بود. از سوی دیگر، آنر ۲۰۰ به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX906‌ با سنسور 1/1.56 اینچی مجهز خواهد شد. هر دوی این دوربین‌ها از لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برند.

جدا از تفاوت در دوربین اصلی، هر دو مدل سری آنر ۲۰۰ از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی پرتره با زوم اپتیکال ۲٫۵ برابری (سنسور IMX856) و لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برند. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

طراحی آنر ۲۰۰

آنر ۲۰۰

آنر گوشی‌های جدید خود را با باتری ۵۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌کند که از شارژ ۱۰۰ واتی باسیم پشتیبانی خواهد کرد. البته مدل پرو از شارژ بی‌سیم ۶۶ واتی نیز برخوردار شده و از تراشه Honor C1 پلاس برای بهبود اتصال بی‌سیم و شبکه سلولی استفاده می‌کند.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید