خانهاخبار
تصاویر بیشتری از تاشوهای آینده سامسونگ افشا شد

تصاویر بیشتری از تاشوهای آینده سامسونگ افشا شد

گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ که پیش‌تر هم برخی اطلاعات و تصاویر از آنها به بیرون درز کرده بود، امروز رندرهای جدیدی از آنها منتشر شده است.

۴ خرداد ۱۴۰۳

به گفته یک منبع نزدیک که با نشریه کره‌ای The Elec صحبت کرده است، سامسونگ بار دیگر روی استراتژی تک تراشه‌ای برای گوشی‌های تاشوی آینده خود، یعنی گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ تمرکز کرده است.

این گزارش افشاگری‌های قبلی را رد می‌داد که ادعا می‌کردند سامسونگ سرانجام استراتژی دو تراشه را با گوشی‌های تاشو خود اجرا می‌کند. با این حال باید به این موضوع اشاره کنیم که تصمیم به استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به جای ترکیب آن با اگزینوس ۲۴۰۰ هیچ ربطی به نگرانی‌های عملکردی ندارد و همه چیز به مقرون به صرفه بودن مربوط می‌شود.

 

توسعه دستگاهی با استفاده از دو پلتفرم مختلف، به طور خاص در مورد اگزینوس ۲۴۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل ۳، به منابع بیشتری برای توسعه و پشتیبانی پس از فروش نیاز دارد. بناربراین به نظر می‌رسد که سامسونگ محاسبات خود را را انجام داده و به این نتیجه رسیده است که اگر دو تراشه مختل را در تاشوهای جدید خود به کار برد، فروش دستگاه‌هایش کمتر از انتظار خواهد شد.

این بدان معنا نیست که سامسونگ انتظار فروش ضعیفی دارد. سری گلکسی زد فولد و زد فلیپ هر سال شتاب بیشتری در فروش پیدا می‌کنند، اما محبوبیت نسبی در مقایسه با سری گلکسی اس همچنان پایین است.

گلکسی زد فولد ۶

در همین راستا امروز مجموعه‌ای از رندرهای قاب را به اشتراک گذاشته شده که طراحی‌های گلکسی زد فلیپ ۶ و زد فولد ۶ را نشان می‌دهد، که البته هیچ اطلاعات جدیدی را به لیست مشخصات موجود اضافه نمی‌کند، اما افشاکننده این تصاویر معتقد است رندرهای کیس از یک شرکت معتبر ارایه می‌شوند که اعتبار بیشتری به آن‌ها می‌بخشد.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید