خانهاخبار
ناتینگ فون ۳ احتمالاً به یکی از قابلیت‌های آيفون ۱۶ مجهز می‌شود

ناتینگ فون ۳ احتمالاً به یکی از قابلیت‌های آيفون ۱۶ مجهز می‌شود

تصویری از یک گوشی متعلق به برند ناتینگ منتشر شده که به جای سه دکمه، از چهار دکمه بهره می‌برد که قبلا در هیچکدام از گوشی‌های این شرکت دیده نشده است.

۴ خرداد ۱۴۰۳

از زمان عرضه پرچمدار فعلی ناتینگ یعنی ناتینگ فون ۲ (Nothing Phone 2) تقریباً یک سال می‌گذرد و به نظر می‌رسد باید منتظر نخستین گزارش‌ها و اخبار پیرامون نسل جدید این گوشی باشیم که ناتینگ فون ۳ نام خواهد داشت. 

مدیرعامل برند ناتینگ، کارل پی، اخیرا چند تصویر را به اشتراک گذاشته که برخی از بروزرسانی‌های رابط کاربری NothingOS را نشان می‌دهند.

در تصاویر منتشرشده، یک گوشی را مشاهده می‌کنیم که قابلیت‌های جدید NothingOS در آن به نمایش گذاشته شده است. حالا گزارش شده که این گوشی احتمالاً ناتینگ فون ۳ است که با یک قابلیت مهم و کاربردی همراه می‌شود. 

دکمه جدید ناتینگ فون ۳

هر سه گوشی برند ناتینگ یعنی ناتینگ فون ۱، ناتینگ فون ۲ و ناتینگ فون 2a از سه دکمه بهره می‌برند که شامل دو کلید کنترل حجم صدا (در سمت چپ بدنه) و یک دکمه پاور (در سمت راست بدنه) می‌شوند. 

گوشی حاضر در تصاویری که آقای پی منتشر کرده به جای سه دکمه از چهار دکمه بهره می‌برد. در واقع، دکمه اضافی این گوشی در سمت راست بدنه و در زیر کلید پاور جای گرفته است.

در حال حاضر، هنوز عملکرد این دکمه جدید مشخص نشده ولی وجود آن، با توجه به شایعات پیرامون سری آیفون ۱۶، هیجان‌انگیز است. در این رابطه، گزارش‌های غیررسمی ادعا کرده‌اند که نسل جدید سری پرچمدار اپل در زیر دکمه پاور خود میزبان یک دکمه جدید خواهد بود. 

گفته می‌شود که دکمه جدید سری آيفون ۱۶ قابلیت‌های مختلفی مانند شاتر دوربین و یا اجرای برنامه دوربین را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به علاوه، این دکمه احتمالاً ویژگی‌های قابل شخصی‌سازی خواهد داشت که به قابلیت‌های هوش مصنوعی iOS 18 مربوط خواهند شد.

ناتنیگ فون ۲

ناتینگ اخیرا تایید کرد که ChatGPT و قابلیت‌های آن با رابط کاربری NothingOS ادغام خواهد شد. در این رابطه، احتمال دارد که دکمه جدید ناتینگ فون ۳ به عنوان یک کلید اختصاصی برای فعال‌سازی قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی شود.

در نهایت باید اشاره کرد که اطلاعات کمی پیرامون ناتینگ فون ۳ وجود دارد ولی انتظار داریم که این گوشی به تراشه پرچمدار سری اسنپدراگون ۸، نسخه بهبودیافته نورپردازی Glyph و تجربه کاربری بهتر مجهز شود. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید