خانهاخبار
تصاویر تبلیغاتی ردمی A3x طراحی آن را نشان می‌دهند

تصاویر تبلیغاتی ردمی A3x طراحی آن را نشان می‌دهند

گوشی اقتصادی جدید شیائومی به نمایشگر ۹۰ هرتزی، دوربین ۸ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.

۳ خرداد ۱۴۰۳

در ماه مارس سال جاری میلادی، گزارشی منتشر شد مبنی براینکه شیائومی در حال توسعه یک گوشی اقتصادی جدید است که ردمی A3x نام دارد. در آن زمان، اطلاعات اندکی پیرامون محصول جدید شیائومی وجود داشت ولی حالا گزارش جدیدی در دسترس قرار گرفته که حاوی مشخصات فنی کلیدی ردمی A3x است.

افشاگری به نام Paras Guglani چندین تصویر تبلیغاتی از ردمی A3x را به اشتراک گذاشته که مشخصات فنی این گوشی را نشان می‌دهند. 

مشخصات فنی ردمی A3x

همانطور که در این تصاویر مشخص است، ردمی A3x از طراحی و مشخصات فنی مشابه گوشی ردمی A3‌ بهره خواهد برد. با توجه به اطلاعات قرار گرفته در این تصاویر، گوشی اقتصادی شیائومی به نمایشگر ۶٫۷۱ اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی مجهز خواهد بود. 

نمایشگر ردمی A3x میزبان ناچ قطره‌ای‌شکل خواهد بود که در آن دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد. برای مقاومت بیشتر، نمایشگر گوشی شیائومی از محافظ صفحه گوریلا گلس ۳ برخوردار خواهد شد. پنل پشتی ردمی A3x از جنس شیشه خواهد بود و در خود ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل را جای می‌دهد.

برای تصویربرداری، ردمی A3x از دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ثانویه استفاده خواهد کرد. تفاوت اصلی بین دو گوشی ردمی A3x و ردمی A3‌ به تراشه آن‌ها مربوط می‌شود. در این راستا، ردمی A3x به تراشه Unisoc T603 مجهز خواهد شد در حالی که ردمی A3 با تراشه هلیو G36 مدیاتک عرضه شده است.

تصویر تبلیغاتی ردمی A3x

ردمی A3x با حافظه رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. البته حافظه رم دستگاه به طور مجازی تا ۴ گیگابایت قابل‌افزایش خواهد بود. انرژی موردنیاز گوشی نیز توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۰ واتی تامین خواهد شد. 

از دیگر مشخصات فنی ردمی A3x می‌توان اندروید ۱۴، سنسور اثرانگشت کنار بدنه و قابلیت تشخیص چهره را نام برد. این گوشی در دو رنگ خاکستری و سبز به فروش خواهد رسید. 

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز قیمت ردمی A3x فاش نشده ولی با توجه به این که این گوشی از مشخصات فنی ردمی A3 بهره می‌برد، انتظار داریم که ردمی A3x نیز با قیمت مشابه مدل A3‌ یعنی ۷۲۹۹ روپیه (۸۸ دلار) معرفی شود. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید