خانهاخبار
تاریخ معرفی سری آنر ۲۰۰ برای بازارهای جهانی مشخص شد

تاریخ معرفی سری آنر ۲۰۰ برای بازارهای جهانی مشخص شد

گوشی‌های میان‌رده پرمیوم جدید آنر در تاریخ ۲۳ خرداد و با هوش مصنوعی چهارلایه برای بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

۳ خرداد ۱۴۰۳

روز گذشته، آنر در مراسم VivaTech که یکی از بزرگ‌ترین رویداد‌های اروپایی حوزه فناوری به شمار می‌رود حضور پیدا کرد و یک رویداد ویژه را برگزار کرد. در طی این رویداد، آنر از یک معماری چهارلایه هوش مصنوعی رونمایی کرد که با همکاری پلتفرم گوگل کلاود (Google Cloud) توسعه داده شده است.

آنر همچنین به طور رسمی تایید کرد که گوشی‌های جدید این برند موسوم به آنر ۲۰۰ و آنر ۲۰۰ پرو در تاریخ ۱۲ ژوئن (۲۳ خرداد)‌ برای بازارهای جهانی معرفی خواهند شد. سری آنر ۲۰۰ در تاریخ ۲۷ مه سال جاری میلادی (۷ خرداد)‌ برای بازار چین عرضه می‌شود.

زمان معرفی از سری آنر ۲۰۰

شایان ذکر است که آنر ۲۰۰ و آنر ۲۰۰ پرو به نخستین گوشی‌های برند آنر بدل خواهند شد که با معماری چهارلایه هوش مصنوعی روانه بازار می‌شوند. 

طبق تایید رسمی آنر، لایه ابتدایی معماری هوش مصنوعی آنر در سطح دستگاه و سیستم عامل قرار دارد که نقش پایه اصلی را برای اکوسیستم ایفا می‌کند. در لایه دوم، هوش مصنوعی مبتنی بر پلتفرم قرار دارد که شامل تعاملات انسان و کامپیوتر می‌شود.

هوش مصنوعی چهار لایه آنر

لایه سوم معماری هوش مصنوعی آنر در سطح اپلیکیشن و برنامه قرار دارد که برای هوش مصنوعی مولد استفاده می‌شود. این لایه به طور مستقیم وظیفه بهبود تجربه کاربری را برعهده دارد. لایه چهارم و آخر نیز مبتنی بر سرویس‌های ابری هوش مصنوعی است که طیف گسترده‌ای از قابلیت‌های سرویس‌های ابری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 

یکی از ویژگی‌های هوش مصنوعی برجسته سری آنر ۲۰۰ قابلیت تصویربرداری پرتره آن است که با همکاری استودیو عکاسی Harcourt Studio توسعه داده شده است. این استودیو شناخته‌شده فرانسوی از هنرمندان و چهره‌های مشهور جهان تصاویر پرتره ثبت می‌کند.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید