خانهاخبار
گوشی تاشو بعدی اوپو با تراشه قدرتمند کوالکام از راه می‌رسد

گوشی تاشو بعدی اوپو با تراشه قدرتمند کوالکام از راه می‌رسد

نسل جدید گوشی تاشو اوپو موسوم به اوپو فایند N5 در سال آینده میلادی و با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار معرفی خواهد شد. 

۳ خرداد ۱۴۰۳

انتظار می‌رود که اوپو در اوایل سال ۲۰۲۵ میلادی از گوشی تاشو جدیدی رونمایی کند که اوپو فایند N5 نام خواهد داشت. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگری برجسته به نام Digital Chat Station جزییات تازه‌ای از گوشی تاشو اوپو را در اختیار کاربران قرار داده است. 

طبق آنچه این افشاگر ادعا می‌کند، اوپو فایند N5 از وزن سبک‌تری بهره خواهد برد و به لولای جدیدی مجهز خواهد شد که تاخوردگی نمایشگر را حذف می‌کند و از استحکام بیشتری برخوردار است. 

مشخصات فنی اوپو فایند N5

افشاگر DCS ادعا کرده که رزولوشن تصویر نمایشگر کاور اوپو فایند N5 بهبود قابل‌توجهی پیدا خواهد کرد. به علاوه، این گوشی ظاهراً به مانند نسل قبلی خود با سنسور تله‌فوتو پریسکوپی ۶۴ مگاپیکسلی همراه خواهد شد. 

مهم‌ترین ویژگی گوشی تاشو موردانتظار اوپو تراشه آن خواهد بود چرا که افشاگر DCS اعلام کرده که اوپو فایند N5 به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار مجهز خواهد شد. تراشه جدید کوالکام با هسته‌های اختصاصی Oryon همراه می‌شود و احتمالاً از سرعت حداکثری ۴٫۲۶ گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند. 

اوپو فایند N3

در خبری مشابه، افشاگر DCS اذعان داشته که اوپو پد ۳ در بین ماه‌های ژوئن تا ژوئیه معرفی خواهد شد. این تبلت احتمالاً از نمایشگر ۱۲٫۱ اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر 3K و روشنایی ۹۰۰ نیتی برخوردار خواهد شد. 

جزییات فنی اوپو پد ۳

تبلت پرچمدار اوپو تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که با حافظه رم تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۵۱۲ گیگابایت به پردازش اطلاعات می‌پردازد. انرژی موردنیاز این سخت‌افزار توسط باتری ۹۵۱۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۶۷ واتی تامین خواهد شد. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

مزایا و معایب سرفیس مایکروسافت

خرید سرفیس تصمیمی چالش برانگیز برای تمامی افراد می باشد و به دلیل قیمت بالای این محصولات، باید بهترین تصمیم را در هنگام خرید اتخاذ نمایید.

بیشتر بخوانید
افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت 5G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

هزار و پانزدهمین سایت 5G ایرانسل در کشور (دوهزار و چهارمین سایت 5G ایران)،در کرمانشاه توسط وزیر ارتباطات به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید
nothing-phone-2a-gsm-ir
مشخصات فنی ناتینگ فون 2a پلاس فاش شد

دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه قوی‌تر و شارژ سریع‌تر از بهبودهای مهم نسخه پلاس ناتینگ فون 2a به شمار می‌روند. 

بیشتر بخوانید