خانهاخبار
هواوی به پرفروش‌ترین برند بازار گوشی‌های تاشو بدل شده است

هواوی به پرفروش‌ترین برند بازار گوشی‌های تاشو بدل شده است

هواوی با عبور از سامسونگ موفق شده که به برترین برند بازار گوشی‌های تاشو از نظر میزان فروش تبدیل شود. 

۳ خرداد ۱۴۰۳

موسسه تحقیقاتی TechInsights در گزارش جدید خود به بررسی میزان فروش و رشد بازار گوشی‌های تاشو پرداخته است. طبق یافته‌های این موسسه، هواوی موفق شده که به پرفروش‌ترین برند بازار گوشی‌های تاشو بدل شود. 

موسسه TechInsights در گزارش خود ادعا کرده که هواوی در سه‌ماهه نخست سال جاری عملکرد بسیار موفقی را ثبت کرده و به برترین برند بازار گوشی‌های تاشو (از نظر حجم عرضه و میزان فروش) تبدیل شده است. 

گوشی هواوی میت ایکس ۵

هواوی میت X5

بخش بزرگی از موفقیت هواوی در بازار به فروش قابل‌توجه هواوی میت X5 مربوط می‌شود که پرچمدار تاشو این برند محسوب می‌شود. به لطف قابلیت‌هایی مانند NearLink و اتصال ماهواره‌ای، محصول تاشو هواوی در جلب نظر کاربران بسیار موفق ظاهر شده است. 

رشد سالانه برند هواوی در سه‌ماهه اول سال جاری میلادی برابر با ۲۵۷ درصد بوده که عملکرد موفق غول فناوری چین در بازار گوشی‌های تاشو را نشان می‌دهد. گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که هواوی در ماه ژوئن سال ۲۰۲۴ میلادی از نخستین گوشی تاشو جهان با دو لولا رونمایی خواهد کرد که درواقع سه بار تا می‌شود. انتظار می‌رود با معرفی این گوشی، سهم هواوی در بازار رشد قابل‌توجهی پیدا کند.

در رده دوم پرفروش‌ترین برندهای بازار گوشی‌های تاشو در سه‌ماهه نخست سال جاری میلادی، شرکت سامسونگ دیده می‌شود که کاهش فروش چشمگیری را تجربه کرده است. تحلیلگران اذعان داشته‌اند که محصولات سری گلکسی زد فولد فروش نه چندان موفقی را ثبت کرده‌اند. با این وجود، دستگاه‌های سری گلکسی زد فلیپ همچنان با استقبال گسترده کاربران مواجه هستند. 

لیست برندهای پرفروش بازار گوشی های تاشو

برند آنر نیز که رشد چشمگیری را ثبت کرده در جایگاه سوم لیست برندهای پرفروش بازار قرار گرفته است. برند موتورولا با قرارگیری در رده چهارم لیست عملکرد قابل‌قبولی را از خود نشان داده است. 

در نهایت باید اشاره کرد که گوشی‌های تاشو با فرم‌فکتور کتابی (مانند محصولات گلکسی زد فولد) بخش بزرگی از بازار گوشی‌های تاشو را به خود اختصاص داده‌اند و با بالاترین میزان رشد سالانه همراه شده‌اند. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید