خانهاخبار
گوشی بعدی وان پلاس یک محصول قدرتمند خواهد بود

گوشی بعدی وان پلاس یک محصول قدرتمند خواهد بود

مشخصات فنی فاش‌شده از گوشی وان پلاس Ace 3 پرو خبر از تراشه‌ای قدرتمند و نمایشگری باکیفیت می‌دهند.

۳ خرداد ۱۴۰۳

همانطور که می‌دانیم، وان پلاس در حال توسعه مدل جدیدی از سری Ace 3 است که به زودی روانه بازار می‌شود. حالا به تازگی مشخصات فنی نمایشگر، تراشه، سیستم دوربین و سرعت شارژ این گوشی که وان پلاس Ace 3 پرو نام دارد در اختیار کاربران قرار گرفته است.

افشاگر شناخته‌شده چینی به نام Digital Chat Station‌ با انتشار گزارشی در شبکه اجتماعی چینی Weibo جزئیات فنی وان پلاس Ace 3 پرو را به اشتراک گذاشته است.

مشخصات فنی وان پلاس ایس ۳ پرو

طبق این گزارش، وان پلاس Ace 3 پرو به نمایشگر اولد ۶٫۷۸ اینچی 8T LTPO با رزولوشن تصویر 1.5K مجهز خواهد شد که در خود دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را جای خواهد داد. این سنسور به احتمال زیاد در ناچ حفره نمایشگر جای می‌گیرد.

پنل پشتی گوشی جدید وان پلاس میزبان دوربین سه‌گانه شامل سنسورهای ۵۰ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. به علاوه، قلب تپنده این گوشی تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه خواهد بود. 

طراحی پنل پشتی وان پلاس ایس ۳

وان پلاس Ace 3

افشاگر DCS ادعا کرده که وان پلاس Ace 3 پرو از یک باتری حجیم بهره خواهد برد که از شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. گزارش شده که باتری گوشی وان پلاس از ظرفیت ۶۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی برخوردار خواهد شد. مشخصات فنی فاش‌شده از وان پلاس Ace 3 پرو با آنچه در گزارش‌های قبلی خوانده‌ایم مطابقت دارد. 

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز زمان رونمایی از وان پلاس Ace 3‌ پرو مشخص نشده ولی انتظار داریم که به زودی جزئیات تازه‌ای از این گوشی فاش شود. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید