خانهاخبار
گلکسی رینگ بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ دلار قیمت خواهد داشت

گلکسی رینگ بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ دلار قیمت خواهد داشت

افشاگری برجسته به تازگی جزئیات مربوط به برچسب قیمتی پوشیدنی موردانتظار سامسونگ را فاش کرده است. 

۲ خرداد ۱۴۰۳

سامسونگ در حال آماده‌سازی برای معرفی پوشیدنی موردانتظار خود موسوم به گلکسی رینگ است که احتمالاً در تاریخ ۱۰ ژوئیه (۲۰ تیر) و در طی رویداد آنپکد معرفی خواهد شد. تا به امروز، اطلاعات مختلفی پیرامون حلقه هوشمند سامسونگ در دسترس قرار گرفته است. 

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگری شناخته‌شده به نام Yogesh Brar جزییات تازه‌ای از برچسب قیمتی گلکسی رینگ را به اشتراک گذاشته است. 

برچسب قیمتی گلکسی رینگ

طبق گفته‌های این افشاگر، گلکسی رینگ بین بازه ۳۰۰ تا ۳۵۰ دلار قیمت‌گذاری خواهد شد. با این برچسب قیمتی، گلکسی رینگ به عنوان رقیب مستقیم Oura Ring 3 عرضه خواهد شد. برای مقایسه، حلقه هوشمند Oura برای نسخه Heritage با قیمت ۳۰۰ دلار و برای نسخه Rose Gold Horizon با قیمت ۵۵۰ دلار به فروش می‌رسد. 

این افشاگر همچنین ادعا کرده که سامسونگ یک سرویس اشتراکی را برای گلکسی رینگ راه‌اندازی خواهد کرد که برای بازار آمریکای شمالی ماهانه کمتر از ۱۰ دلار خواهد بود. برای مقایسه کاربران برای دستیبابی به تمامی قابلیت‌های حلقه هوشمند Oura 3 نیز باید سالانه ۷۱ دلار پرداخت کنند. 

در حال حاضر، هیچکدام از محصولات سلامتی‌محور سامسونگ مانند گلکسی واچ ۶ از سرویس اشتراکی بهره نمی‌برند و تمامی ویژگی‌های آن‌ها در اختیار کاربران دارد.

حلقه هوشمند گلکسی رینگ سامسونگ

سامسونگ در اوایل سال جاری میلادی تایید کرد که این برند در حال تصمیم‌گیری برای ارائه یک سرویس اشتراکی برای برنامه Samsung Health است. البته غول فناوری کره ادعا کرده که قبل از راه‌اندازی سرویس اشتراکی موردنظر، باید تمامی قابلیت‌ها و ویژگی‌های Samsung Health‌ بهبود قابل‌توجهی پیدا کنند.

با توجه به این که گلکسی واچ ۷ و گلکسی رینگ به طور همزمان و در طی رویداد آنپکد معرفی می‌شوند، امکان دارد که سامسونگ تصمیم خود برای راه‌اندازی سرویس اشتراکی Samsung Health را عملی کند. به علاوه، احتمال دارد که این قابلیت‌ها با هوش مصنوعی همراه شوند. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید