خانهاخبار
ریلمی جی‌تی 6T با شارژ فوق‌سریع معرفی شد

ریلمی جی‌تی 6T با شارژ فوق‌سریع معرفی شد

ریلمی به تازگی از گوشی میان‌رده جدیدی رونمایی کرده که به تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل سه و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی مجهز است. 

۲ خرداد ۱۴۰۳

ریلمی امروز به طور رسمی و بار دیگر سری محصولات جی‌تی (GT) خود را برای بازارهای جهانی معرفی کرد. در این راستا، غول فناوری چینی به تازگی از گوشی ریلمی جی‌تی 6T برای بازار هند رونمایی کرده که محصولی میان‌رده به شمار می‌رود.

به طور کلی، ریلمی جی‌تی 6T از نظر مشخصات فنی و طراحی تقریباً مشابه گوشی ریلمی جی‌تی نئو ۶ SE است و تنها از سرعت شارژ بیشتری پشتیبانی می‌کند. 

پنل پشتی ریلمی جی تی 6t

طبق اعلام رسمی، ریلمی جی‌تی 6T به تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل سه مجهز است که با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. 

پنل جلویی میان‌رده جدید ریلمی میزبان نمایشگر امولد ۶٫۷۸ اینچی LTPO با رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است که از عمق رنگی ۱۰ بیتی پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر همچنین قادر است که به روشنایی قابل‌توجه ۶۰۰۰ نیتی دست پیدا کند. 

روشنایی نمایشگر ریلمی جی تی 6t

در پنل پشتی ریلمی جی‌تی 6T دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی LYT-600‌ سونی با گشودگی دیافراگم f/1.9 و لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی جای دارد. از سوی دیگر، در پنل جلویی دستگاه نیز ناچ حفره دیده می‌شود که در آن دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. 

انرژی موردنیاز ریلمی جی‌تی 6T توسط باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ فوق‌سریع ۱۲۰ واتی SuperVOOC پشتیبانی می‌کند. خوشبختانه آداپتور شارژ در جعبه گوشی قرار داده شده است. 

باتری و سرعت شارژ ریلمی جی تی 6t

گوشی جدید ریلمی با اندروید ۱۴ مبتنی بر Realme UI 5.0 عرضه می‌شود. طبق تایید رسمی ریلمی، این گوشی تا چهار بروزرسانی اصلی سیستم عامل و تا سه سال بروزرسانی امنیتی را دریافت خواهد کرد. ریلمی جی‌تی 6T همچنین از بلوتوث نسخه ۵٫۴ و وای‌فای ۶ بهره می‌برد. 

سیستم دوربین ریلمی جی تی 6t

با وزن ۱۹۱ گرمی و ضخامت ۸٫۶۵ میلی‌متری، ریلمی جی‌تی 6T یک گوشی نسبتاً سبک به شمار می‌رود. میان‌رده ریلمی در دو رنگ سبز و نقره‌ای به فروش می‌رسد. جزییات مربوط به زمان عرضه و برچسب قیمتی این گوشی به زودی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.  

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید