خانهاخبار
ایموجی‌های جدید از طرف کنسرسیوم یونیکد اعلام شد

ایموجی‌های جدید از طرف کنسرسیوم یونیکد اعلام شد

بر طبق رویه هرسال، کنسرسیوم یونیکد که مرجع تایید رسمی استیکرها و ایموجی‌های جدید است، اولین کارکترهای ۲۰۲۵ را رونمایی کرده که در ادامه آنها را خواهیم دید.

۲ خرداد ۱۴۰۳

اپل بر اساس به‌روزرسانی‌هایی که کنسرسیوم یونیکد در کاتالوگ ایموجی‌ها انجام می‌دهد، به طور مرتب استیکرهای جدیدی را به آیفون، آیپد، مک و سایر دستگاه‌ها اضافه می‌کند. حالا در همین راستا، امروز ۷ ایموجی جدید اعلام شده که می‌توانیم در اواخر سال ۲۰۲۴ یا اوایل ۲۰۲۵ ببینیم.

ایموجی‌های جدید از طرف کنسرسیوم یونیکد اعلام شد

این ایموجی جدید بعدی که در نظر گرفته شده‌اند، عبارتند هستند از: یک حالت جدید از صورت، اثر انگشت، درخت بی‌برگ، سبزیجات ریشه‌دار، چنگ، بیل و اسپلاتر.

کنسرسیوم یونیکد امروز دوره بررسی بتا را برای یونیکد 16 آغاز کرده که شامل کارکترهای ایموجی جدید است. این دوره بتا تا ۲ جولای (۱۲ تیر ماه) ادامه دارد و پس از آن، یونیکد 16 شاهد انتشار خواهد بود و شخصیت‌های جدید به طور رسمی تایید خواهند شد.

تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند مانند اپل به طور معمول چندین ماه طول می‌کشد تا برای کارکترهای ایموجی‌های جدید که تایید شده‌اند، آثار هنری ایجاد کنند، بنابراین احتمالا تا پس از عرضه iOS 18 شاهد این شکلک‌های جدید نباشیم. اپل به نظر می‌رسد کارکترهای جدید را در حدود مارس ۲۰۲۵ (اسفند ماه ۱۴۰۳) یعنی زمانی که iOS 18.4 عرضه می‌شود، اضافه خواهد کرد.

این شرکت آخرین ایموجی جدید را با آپدیت iOS 17.4 معرفی کرد که در مارس ۲۰۲۴ (اسفند ماه ۱۴۰۲) منتشر شد. کارکترهای اضافه شده در iOS 17.4 شامل لیمو، قارچ قهوه ای خوراکی، ققنوس، زنجیر شکسته، تکان دادن سر به صورت عمودی (به معنی تایید یا بله) و تکان دادن سر به صورت افقی (به معنی نفی یا خیر) بود.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید