خانهاخبار
جزییات مربوط به قیمت و طراحی ردمی ۱۳ فاش شد

جزییات مربوط به قیمت و طراحی ردمی ۱۳ فاش شد

محصول اقتصادی جدید شیائومی به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و حافظه رم ۸ گیگابایتی مجهز خواهد بود.

۲ خرداد ۱۴۰۳

یک ماه پیش، بخشی از مشخصات فنی گوشی اقتصادی موردانتظار شیائومی موسوم به ردمی ۱۳ (Redmi 13) در دسترس کاربران قرار گرفت. حالا وبسایت 91Mobiles به تازگی تصاویر رندری این گوشی و جزئيات مربوط به برچسب قیمتی آن را به اشتراک گذاشته است. 

همانطور که تصاویر رندری ردمی ۱۳ نشان می‌دهد، گوشی جدید شیائومی از طراحی مشابه ردمی ۱۲ بهره می‌برد. پنل پشتی ردمی ۱۳ میزبان دو حلقه دوربین و فلاش LED است و از سوی دیگر، در پنل جلویی گوشی نمایشگر حفره‌دار با حاشیه‌های ضخیم را مشاهده می‌کنیم. 

مشخصات فنی ردمی ۱۳

گزارش شده که ردمی ۱۳ به تراشه هلیو G88 و یا تراشه هلیو G91 مجهز شود. شایان ذکر است که این دو تراشه از عملکرد فنی تقریباً مشابه برخوردار هستند و تفاوت خاصی بین آن‌ها وجود ندارد. 

به نظر می‌رسد ردمی ۱۳ در بخش‌ نمایشگر با بهبود خاصی همراه نخواهد شد. در این رابطه، تصاویر رندری نشان می‌دهند که این گوشی از نمایشگر ۶٫۷۹ اینچی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بهره خواهد برد.

نمایشگر ردمی ۱۳
 

شایعه شده که ردمی ۱۳ از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی برخوردار خواهد شد که انتظار داریم در مقایسه با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی نسل قبلی عملکرد نسبتاً بهتری داشته باشد. همچنین این گوشی از شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی خواهد کرد که به نسبت شارژ ۱۸ واتی ردمی ۱۲ بهبود قابل‌توجهی داشته است. 

در نهایت باید اشاره کرد که ردمی ۱۳ در دو کانفیگ حافظه رم ۶ / حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و حافظه رم ۸ / حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی به فروش می‌رسد. مدل پایه این گوشی با قیمت ۱۹۹ یورویی عرضه می‌شود در حالی که کانفیگ بالاتر آن برچسب قیمتی ۲۲۹ یورویی را به همراه دارد. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید