خانهاخبار
تاریخ معرفی پرچمدار تاشو ویوو برای بازارهای جهانی مشخص شد

تاریخ معرفی پرچمدار تاشو ویوو برای بازارهای جهانی مشخص شد

ویوو قصد دارد که به زودی گوشی تاشو ویوو X‌ فولد ۳ پرو را برای بازار هند معرفی و عرضه کند. 

۱۴۰۳/۳/۲

ویوو در ماه مارس سال جاری میلادی گوشی تاشو پرچمدار خود موسوم به ویوو X فولد ۳ پرو (Vivo X Fold3 Pro) را معرفی کرد. این گوشی از مشخصات فنی قابل‌توجهی مانند تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه و سنسور تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد. 

از ماه مارس تا به امروز، ویوو X فولد ۳ پرو در انحصار بازار چین بوده ولی حالا ویوو تایید کرده که به زودی پرچمدار تاشو این برند برای بازار هند عرضه می‌شود. در این راستا، ویوو X فولد ۳ پرو به نخستین گوشی تاشو ویوو بدل خواهد شد که از بازار چین خارج می‌شود. 

تیزر معرفی ویوو ایکس فولد ۳ پرو

شعبه هندی برند ویوو بدون ذکر جزئيات دقیق و تنها با به اشتراک‌گذاری یک تیزر اعلام کرده که ویوو X‌ فولد ۳ پرو به زودی معرفی می‌شود. با این وجود، پانویس موجود در صفحه تبلیغاتی این گوشی نشان می‌دهد که ویوو X‌ فولد ۳ پرو در تاریخ ۶ ژوئن (۱۷ خرداد) برای بازار هند معرفی خواهد شد.

زمان رونمایی از ویوو ایکس فولد ۳ پرو

ویوو X‌ فولد ۳ پرو از نمایشگر داخلی ۸٫۰۳ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و نمایشگر ثانویه ۶٫۵۳ اینچی بهره می‌برد. هر دوی این نمایشگر‌ها در خود سنسور اثرانگشت را جای داده‌اند. پرچمدار تاشو ویوو در بازار چین با حافظه رم تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۱ ترابایت عرضه شده است. 

به همراه دوربین تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی، ویوو X فولد ۳ پرو به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی مجهز است. انرژی موردنیاز این گوشی توسط باتری ۵۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ باسیم ۱۰۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

پنل پشتی ویوو ایکس فولد ۳ پرو

در نهایت باید اشاره کرد که ویوو در ماه مارس از گوشی ویوو X فولد ۳ نیز رونمایی کرد ولی هنوز زمان عرضه این گوشی برای بازارهای جهانی مشخص نشده است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)