خانهاخبار
سری اوپو فایند X8 به صورت انحصاری از چیپست دیمنسیتی ۹۴۰۰ استفاده خواهند کرد

سری اوپو فایند X8 به صورت انحصاری از چیپست دیمنسیتی ۹۴۰۰ استفاده خواهند کرد

یکی از افشاگران به تازگی جزئیاتی درباره چیپست به کار رفته در نسل جدید پرچمداران اوپو را اعلام کرده است.

۱ خرداد ۱۴۰۳

با وجودی که تنها چند ماه از عرضه سری اوپو فایند X7 در بازار چین می‌گذرد؛ شاهد آغاز روند انتشار شایعات و مطالب فاش شده درباره پرچمداران بعدی این شرکت هستیم. به ادعای یکی از افشاگران، شرکت اوپو در سری فایند X8 استفاده از چیپست‌های کوالکام را متوقف کرده و این سری را به صورت انحصاری با چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۹۴۰۰ روانه بازار می‌کند.

oppo 1.jpg

به ادعای این افشاگر که «Smart Pikachu» نام دارد؛ هر دو نسخه در سری اوپو فایند X8 چیپست دیمنسیتی ۹۴۰۰ را به همراه خواهند داشت. بنابراین احتمالا در این سری نیز شاهد عرضه نسخه پایه و نسخه اولترا هستیم. با این وجود، چندی پیش «Digital Chat Station» که افشاگر شناخته شده‌تری محسوب می‌شود؛ به عرضه سه نسخه متفاوت در سری اوپو فایند X8 اشاره کرده بود.

oppo 2.jpg

با توجه به اینکه مدت زیادی تا معرفی این سری باقی مانده است؛ باید منتظر انتشار گزارشات ضد و نقیض بیشتری نیز باشیم. در هر صورت، دو چیپست دیمنسیتی ۹۴۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل چهارم از قدرت بالایی برخوردارند و انتخاب مناسبی برای محصولات پرچمدار خواهند بود. به ادعای «Digital Chat Station»، چیپست دیمنسیتی ۹۴۰۰ در بخش IPC عملکرد بهتری را نسبت به اسنپدراگون ۸ نسل چهارم و اپل A17 پرو از خود به نمایش می‌گذارد.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید
google-pixel-8-gsm-ir
نمایشگر سری پیکسل ۹ پرنورتر و بادوام‌تر از قبل خواهد بود

گوگل برای نمایشگر سری پرچمدار موردانتظار خود از فناوری M14 سامسونگ بهره برده که روشنایی و دوام صفحه‌نمایش را به طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. 

بیشتر بخوانید