خانهاخبار
جزئیات تازه‌ای درباره نمایشگر و دوربین گلکسی زد فولد ۶ فاش شدند

جزئیات تازه‌ای درباره نمایشگر و دوربین گلکسی زد فولد ۶ فاش شدند

یکی از افشاگران فعال در شبکه اجتماعی توییتر یا همان X به تازگی گزارشی را درباره طراحی دوربین و نمایشگر گوشی تاشوی جدید سامسونگ منتشر کرده است.

۱ خرداد ۱۴۰۳

«Ice Universe» که یکی از افشاگران شناخته شده و فعال در شبکه اجتماعی توییتر یا همان X محسوب می‌شود؛ به تازگی جزئیات تازه‌ای درباره طراحی جزیره دوربین و نمایشگر سامسونگ گلکسی زد فولد ۶ را با کاربران در میان گذاشته است.

fold 1.jpg

با استناد به گزارشات اخیر، سامسونگ قصد استفاده از شیشه UTG ضخیم‌تری را در محصولات تاشوی جدید خود دارد و ضخامت این شیشه از ۳۰ میکرومتر به ۵۰ میکرومتر افزایش یافته است. این رویکرد جدید سامسونگ برای طراحی نمایشگر گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶، به پنهان‌سازی خط تای نمایشگر از دید کاربران کمک می‌کند.

به ادعای «Ice Universe»، طراحی لولای این گوشی‌ها همانند نسل پیشین خواهد بود و سامسونگ احتمالا در سال آینده به سراغ بازطراحی لولای محصولات تاشوی خود می‌رود. بخش عمده شایعات به کاهش ضخامت و وزن گلکسی زد فولد ۶ نسبت به نسل فعلی نیز اشاره می‌کنند.

fold 2.jpg

این افشاگر همچنین تصویری با نمای نزدیک از لنز دوربین این گوشی را نیز در توییتر به اشتراک گذاشته است. در این عکس شاهد حاشیه‌ای فلزی و ضخیم در اطراف این لنز‌ هستیم که شباهت چندانی با حلقه‌های فلزی و نازک اطراف لنز‌های گلکسی زد فولد ۵ ندارد. سیستم دوربین این محصول به احتمال زیاد مشابه نسل فعلی خواهد بود؛ اما شاهد اشاراتی به احتمال عرضه گلکسی زد فولد ۶ اولترا با دوربین مشابه گلکسی اس ۲۴ اولترا و سایر آپگرید‌ها نیز هستیم. 

شرکت سامسونگ قصد داشته تا در اوایل ماه جولای، از نسل جدید گوشی‌های تاشوی خود رونمایی کند. بنابراین احتمالا در هفته‌های آتی شاهد انتشار شایعات و مطالب فاش شده بیشتری درباره این گوشی‌ها نیز خواهیم بود.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید