خانهاخبار
ویوو Y200 پرو به همراه چیپست اسنپدراگون ۶۹۵ معرفی شد

ویوو Y200 پرو به همراه چیپست اسنپدراگون ۶۹۵ معرفی شد

شرکت ویوو ساعاتی پیش از گوشی جدید خود در سری Y200 رونمایی کرد.

۱ خرداد ۱۴۰۳

شرکت ویوو ساعاتی پیش از گوشی مقرون به صرفه ویوو Y200 پرو رونمایی کرد. این گوشی از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۶۹۵ استفاده می‌کند و نمایشگری ۶.۷۸ اینچی از نوع امولد خمیده با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را به همراه دارد.

vivo 3.jpg

دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این محصول در پانچ هول بخش میانی نمایشگر قرار داشته و سنسور اثر انگشت ویوو Y200 پرو نیز از نوع اپتیکال است. در بخش پشتی گوشی، شاهد دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و یک دوربین کمکی ۲ مگاپیکسلی هستیم.

ویوو Y200 پرو از یک باتری ۵٫۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۴ واتی استفاده می‌کند. این گوشی از سیستم عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری Funtouch OS 14 روانه بازار خواهد شد. این محصول همچنین با دریافت گواهی IP54، در برابر نفوذ قطرات آب و ذرات غبار نیز مقاوم است.

vivo 1.jpg

ویوو Y200 پرو در رنگ‌های مشکی و سبز روانه بازار می‌شود. این گوشی که دارای ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است؛ با قیمت ۲۴٫۹۹۹ روپیه هند (حدود ۳۰۰ دلار) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید