خانهاخبار
ردمی پد پرو با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی برای بازارهای جهانی معرفی شد

ردمی پد پرو با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی برای بازارهای جهانی معرفی شد

یک ماه پس از معرفی برای بازار چین، حالا شیائومی تبلت میان‌رده خود را برای کاربران بین‌المللی عرضه کرده است. 

۲ خرداد ۱۴۰۳

ماه گذشته، شیائومی از تبلت ردمی پد پرو (Redmi Pad Pro) برای بازار چین رونمایی کرد که به نمایشگری بزرگ و تراشه‌‌ای از برند کوالکام مجهز است. در حالی که انتظار می‌رفت این تبلت با نام پوکو پد برای بازارهای جهانی عرضه شود، شیائومی امروز همه را غافلگیر کرد و خود تبلت ردمی پد پرو را در دسترس بازارهای اروپایی قرار داد.

طراحی ردمی پد پرو

تبلت شیائومی به تراشه اسنپدراگون 7s نسل دو و نمایشگر ۱۲٫۱ اینچی ال‌سی‌دی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی (رزولوشن تصویر ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰) مجهز است. این نمایشگر همچنین از روشنایی ۶۰۰ نیتی پشتیبانی می‌کند و قادر است که ۶۷ میلیارد رنگ را نمایش دهد. 

ردمی پد پرو در دو کانفیگ رم ۶ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۸ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازارهای جهانی شده است. البته در صورت نیاز به حافظه بیشتر، کاربران می‌توانند به لطف درگاه کارت حافظه MicroSD حافظه تبلت را افزایش دهند.

مشخصات فنی ردمی پد پرو

یکی از ویژگی‌های مهم ردمی پد پرو باتری ۱۰٬۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن است که از شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. این تبلت همچنین با چهار اسپیکر همراه شده و با سیستم عامل HyperOS (مبتنی بر اندروید ۱۴) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. 

ردمی پد پرو از دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی برخوردار شده است. در بخش اتصالات، تبلت شیائومی از بلوتوث نسخه ۵٫۲ و وای‌فای ۶ بهره می‌برد. به علاوه، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون نیز در این تبلت وجود دارد. 

پنل پشتی ردمی پد پرو

در نهایت باید اشاره کرد که ردمی پد پرو در کانفیگ پایه رم ۶ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۳۰۰ یورو به فروش خواهد رسید. کانفیگ رم ۸ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی این تبلت برچسب قیمتی ۳۵۰ یورویی را به همراه دارد. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید