خانهاخبار
مشخصات فنی گوشی بالارده بعدی سونی فاش شد

مشخصات فنی گوشی بالارده بعدی سونی فاش شد

به تازگی گزارشی منتشر شده که ادعا می‌کند سونی اکسپریا Pro-C از بدنه جمع‌وجور و شارژ سریع بهره خواهد برد. 

۱۴۰۳/۳/۲

هنوز مدت زمان زیادی از معرفی جدیدترین پرچمدار سونی یعنی اکسپریا ۱ مارک ۶ (Xperia 1 VI) نگذشته ولی حالا به تازگی افشاگری به نام Insider Sony گزارشی را در دسترس کاربران قرار داده که حاوی مشخصات فنی گوشی بالارده بعدی سونی است. 

گوشی سونی اکسپریا Pro-C به عنوان مدل نسل جدید اکسپریا Pro-I عرضه می‌شود و با تغییرات مهمی همراه خواهد شد تا تجربه کاربری آن بهبود پیدا کند.

بزرگ‌ترین ویژگی گوشی سونی اکسپریا Pro-C را می‌توان ابعاد جمع‌وجور آن دانست که برای طرفداران گوشی‌های کامپکت یک خبر خوب محسوب می‌شود. در این رابطه، گزارش شده که گوشی سونی از نمایشگر ۶ اینچی بهره می‌برد که از رزولوشن تصویر 2K پشتیبانی می‌کند. به علاوه، نمایشگر اکسپریا Pro-C از یک پوشش ویژه ضدانعکاس برخوردار خواهد شد. 

سیستم دوربین اکسپریا pro-c سونی

قلب تپنده اکسپریا Pro-C تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه خواهد بود که در مدل پایه با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. 

دوربین اصلی سونی اکسپریا Pro-C از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ۱ اینچی بهره خواهد برد که با لنز ۲۰ میلی‌متری (گشودگی دیافراگم f/1.8) و لرزشگیر اپتیکال همراه می‌شود. سیستم دوربین پرچمدار سونی از فرمت‌های ۱۲ بیتی RAW و ۱۴ بیتی DCG RAW پشتیبانی می‌کند.

در کنار دوربین اصلی، اکسپریا Pro-C به دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دیگر نیز مجهز خواهد شد. یکی از این سنسورها از لنز ۲۰ میلی‌متری بهره خواهد برد که با سنسور 1/2.9 اینچی و گشودگی دیافراگم f/2.0 همراه می‌شود. 

دیگر دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دستگاه نیز از فیلمبرداری 4K‌ صدوبیست فریم‌برثانیه و قابلیت فیلمبرداری HLG پشتیبانی خواهد کرد. متاسفانه در این گزارش هیچ اشاره‌ای به نوع این دو سنسور نشده است. 

در نهایت باید اشاره کرد که انرژی موردنیاز سونی اکسپریا Pro-C توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد که از شارژ ۴۵ واتی (با پروتکل Power Delivery) پشتیبانی می‌کند. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)