خانهاخبار
مشخصات فنی گوشی بالارده بعدی سونی فاش شد

مشخصات فنی گوشی بالارده بعدی سونی فاش شد

به تازگی گزارشی منتشر شده که ادعا می‌کند سونی اکسپریا Pro-C از بدنه جمع‌وجور و شارژ سریع بهره خواهد برد. 

۲ خرداد ۱۴۰۳

هنوز مدت زمان زیادی از معرفی جدیدترین پرچمدار سونی یعنی اکسپریا ۱ مارک ۶ (Xperia 1 VI) نگذشته ولی حالا به تازگی افشاگری به نام Insider Sony گزارشی را در دسترس کاربران قرار داده که حاوی مشخصات فنی گوشی بالارده بعدی سونی است. 

گوشی سونی اکسپریا Pro-C به عنوان مدل نسل جدید اکسپریا Pro-I عرضه می‌شود و با تغییرات مهمی همراه خواهد شد تا تجربه کاربری آن بهبود پیدا کند.

بزرگ‌ترین ویژگی گوشی سونی اکسپریا Pro-C را می‌توان ابعاد جمع‌وجور آن دانست که برای طرفداران گوشی‌های کامپکت یک خبر خوب محسوب می‌شود. در این رابطه، گزارش شده که گوشی سونی از نمایشگر ۶ اینچی بهره می‌برد که از رزولوشن تصویر 2K پشتیبانی می‌کند. به علاوه، نمایشگر اکسپریا Pro-C از یک پوشش ویژه ضدانعکاس برخوردار خواهد شد. 

سیستم دوربین اکسپریا pro-c سونی

قلب تپنده اکسپریا Pro-C تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه خواهد بود که در مدل پایه با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. 

دوربین اصلی سونی اکسپریا Pro-C از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ۱ اینچی بهره خواهد برد که با لنز ۲۰ میلی‌متری (گشودگی دیافراگم f/1.8) و لرزشگیر اپتیکال همراه می‌شود. سیستم دوربین پرچمدار سونی از فرمت‌های ۱۲ بیتی RAW و ۱۴ بیتی DCG RAW پشتیبانی می‌کند.

در کنار دوربین اصلی، اکسپریا Pro-C به دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دیگر نیز مجهز خواهد شد. یکی از این سنسورها از لنز ۲۰ میلی‌متری بهره خواهد برد که با سنسور 1/2.9 اینچی و گشودگی دیافراگم f/2.0 همراه می‌شود. 

دیگر دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دستگاه نیز از فیلمبرداری 4K‌ صدوبیست فریم‌برثانیه و قابلیت فیلمبرداری HLG پشتیبانی خواهد کرد. متاسفانه در این گزارش هیچ اشاره‌ای به نوع این دو سنسور نشده است. 

در نهایت باید اشاره کرد که انرژی موردنیاز سونی اکسپریا Pro-C توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد که از شارژ ۴۵ واتی (با پروتکل Power Delivery) پشتیبانی می‌کند. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید