خانهاخبار
گوشی تاشو فلیپ آنر به نمایشگر کاور بزرگ و باتری حجیم مجهز می‌شود

گوشی تاشو فلیپ آنر به نمایشگر کاور بزرگ و باتری حجیم مجهز می‌شود

نخستین گوشی تاشو فلیپ آنر موسوم به مجیک V فلیپ با حجیم‌ترین باتری موجود در یک گوشی تاشو فلیپ عرضه می‌شود. 

۱ خرداد ۱۴۰۳

همانطور که می‌دانیم، آنر در حال توسعه نخستین گوشی تاشو فلیپ خود است که با نام مجیک V فلیپ (Magic V Flip) شناخته می‌شود. هنوز زمان رونمایی از این گوشی مشخص نشده ولی حالا گزارشی منتشر شده که حاوی جزئیات جدیدی از باتری و نمایشگر دستگاه است. 

افشاگر شناخته‌شده چینی به نام Digital Chat Station ادعا کرده که مجیک V فلیپ از نمایشگر کاور بزرگی خواهد برد که جزو بزرگ‌ترین نمایشگرهای ثانویه در بازار گوشی‌های تاشو فلیپ خواهد بود. 

رندر پنل پشتی آنر مجیک V فلیپ

رندر پنل پشتی آنر مجیک V‌ فلیپ

این افشاگر تصویری از قاب نمایشگر کاور مجیک V‌ فلیپ را به اشتراک گذاشته که نمایشگر کاور عظیم آن را تایید می‌کند. افشاگر DCS اعلام کرده که نیمه بالایی پنل پشتی این گوشی تماماً توسط نمایشگر کاور احاطه شده که تنها در بخش پایین حاشیه اندکی دارد. 

نمایشگر کاور گوشی جدید آنر همچنین میزبان ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل خواهد بود که در پایین آن فلاش LED قرار می‌گیرد. به نظر می‌رسد نمایشگر کاور مجیک V فلیپ از طراحی مشابه موتورولا ریزر ۴۰ اولترا (Motorola Razr 40 Ultra) برخوردار خواهد شد. 

تصویر قاب پنل پشتی آنر مجیک V فلیپ

شایان ذکر است که آنر به زودی از دو گوشی آنر ۲۰۰ و آنر ۲۰۰ پرو رونمایی خواهد کرد. انتظار داریم که غول فناوری چین همراه با معرفی این گوشی‌ها، تیزری مربوط به گوشی تاشو فلیپ خود را نیز به اشتراک بگذارد. 

در نهایت باید اشاره کرد که آنر مجیک V‌ فلیپ احتمالا در ماه ژوئن سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

مزایا و معایب سرفیس مایکروسافت

خرید سرفیس تصمیمی چالش برانگیز برای تمامی افراد می باشد و به دلیل قیمت بالای این محصولات، باید بهترین تصمیم را در هنگام خرید اتخاذ نمایید.

بیشتر بخوانید
افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت 5G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

هزار و پانزدهمین سایت 5G ایرانسل در کشور (دوهزار و چهارمین سایت 5G ایران)،در کرمانشاه توسط وزیر ارتباطات به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید
nothing-phone-2a-gsm-ir
مشخصات فنی ناتینگ فون 2a پلاس فاش شد

دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه قوی‌تر و شارژ سریع‌تر از بهبودهای مهم نسخه پلاس ناتینگ فون 2a به شمار می‌روند. 

بیشتر بخوانید