خانهاخبار
ادعای بزرگ شیائومی: پوکو F6 پرو بهتر از گلکسی اس ۲۴ پلاس است!

ادعای بزرگ شیائومی: پوکو F6 پرو بهتر از گلکسی اس ۲۴ پلاس است!

شیائومی با انتشار یک تیزر به مقایسه مشخصات فنی پوکو F6 پرو و گلکسی اس ۲۴ پلاس پرداخته و برتری‌های محصول جدید خود را ذکر کرده است.

۱ خرداد ۱۴۰۳

شیائومی در پایان هفته جاری از دو گوشی موردانتظار پوکو F6‌ و پوکو F6 پرو رونمایی خواهد کرد. حالا در حالی که تنها دو روز به معرفی سری پوکو F6‌ زمان باقی مانده است، غول فناوری چین تیزری را منتشر کرده که در آن به مقایسه مشخصات فنی پوکو F6 پرو و گلکسی اس ۲۴ پلاس پرداخته است.

شیائومی در تیزر خود به ویژگی‌های بهتری که پوکو F6 پرو در مقایسه با گلکسی اس ۲۴ پلاس دارد اشاره کرده است. در واقع، این برند ادعا می‌کند که پوکو F6 پرو در بازه قیمتی خود محصولی بی‌رقیب به شمار می‌رود. 

پوکو F6 پرو در برابر گلکسی اس ۲۴ پلاس

همانطور که می‌دانیم، گلکسی اس ۲۴ پلاس با تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ معرفی شده در حالی که پوکو F6 پرو به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو مجهز خواهد بود. از سوی دیگر، گوشی شیائومی از شارژ فوق‌سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند که از شارژ ۴۵ واتی گلکسی اس ۲۴ پلاس بسیار سریع‌تر است.

پرچمدار سامسونگ به نمایشگر داینامیک امولد 2X با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن تصویر QHD پلاس مجهز است که می‌تواند به روشنایی ۲۶۰۰ نیتی دست پیدا کند. نماینده شیائومی اما از نمایشگر Flow امولد با رزولوشن تصویر WQHD پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد که از روشنایی حداکثری ۴۰۰۰ نیتی پشتیبانی می‌کند.

در سایر بخش‌ها مانند ظرفیت باتری و جزئیات فنی سیستم دوربین تفاوت مهمی بین پوکو F6 پرو و گلکسی اس ۲۴ پلاس دیده نمی‌شود. شیائومی تایید کرده که پوکو F6 پرو با فریم فلزی پرمیوم همراه خواهد شد. 

از نظر برچسب قیمتی، پوکو F6 پرو احتمالا می‌تواند بهتر از گلکسی اس ۲۴ پلاس ظاهر شود. پرچمدار سامسونگ با قیمت پایه ۹۹۹ دلاری معرفی شده است در حالی که قیمت بهترین کانفیگ پوکو F6 پرو یعنی رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه ۱ ترابایتی حتی به ۱۰۰۰ دلار نیز نزدیک نخواهد بود. 

در نهایت باید اشاره کرد که سری پوکو F6 به همراه نخستین تبلت برند پوکو در تاریخ ۲۳ مه سال جاری میلادی (۳ خرداد) معرفی خواهد شد. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید