خانهاخبار
مشخصات دوربین گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ لو رفت!

مشخصات دوربین گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ لو رفت!

سامسونگ در تدارک برای معرفی محصولات جدید خود با نمایشگر تاشو است که از جمله آن‌ها، می‌توان به گلکسی زد فلیپ ۶ اشاره کرد.

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید،‌مطمئنا می‌دانید که تنها چند هفته تا رویداد Unpacked بعدی سامسونگ زمان باقی است که به معرفی گوشی‌های هوشمند جدید این کمپانی که از نمایشگر تاشو برخوردار هستند، تعلق پیدا خواهد کرد. از جمله محصولاتی که در این رویداد شاهد معرفی آن خواهیم بود، می‌توان به گلکسی زد فلیپ ۶ اشاره کرد. این گوشی هوشمند به تازگی موفق به دریافت گواهی تأیید از سوی رگولاتوری‌های مختلف شده است و به این ترتیب، مشخصات آن از این پس وارد وب‌سایت‌های خبری خواهد شد.

گلکسی زد فلیپ ۵

اخیرا محصول جدید سامسونگ موفق به دریافت گواهی BIS شده است که برای عرضه دیوایس‌های الکترونیکی در کشور هند، مورد نیاز خواهد بود. دریافت این گواهی نه تنها نزدیک شدن به موعد معرفی را به ما یادآور می‌شود، بلکه نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند در کشور هند نیز به فروش خواهد رسید. این گواهی نشان داد که گلکسی زد فلیپ ۶ با شماره ساخت SM-F741B همراه خواهد بود.

در ماه آگوست سال گذشته میلادی، وب سایت گلکسی کلاب مدعی شد که مهندسان سامسونگ، در حال تست سنسور ۵۰ مگاپیکسلی برای گلکسی زد فلیپ ۶ هستند.

حالا اعطای گواهی تأیید Camera FV-5 نشان می‌دهد که یکی از محصولات جدید سامسونگ با شماره ساخت SM-F741B که به احتمال زیاد Galaxy Z Flip 6 متعلق خواهد بود، با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی همراه خواهد بود.

مشخصات دوربین زد فلیپ ۶

البته اگر به طور دقیق بخواهیم بگوییم، با یک سنسور ۱۲.۵ مگاپیکسلی روبرو خواهیم بود که به کمک تکنولوژی باینینگ پیکسل‌ها، این عدد ۴ برابر شده و به ۵۰ مگاپیکسل خواهد رسید.

بر اساس اطلاعات جدید لو رفته، دوربین اصلی گلکسی زد فلیپ ۶ از لرزشگیر اپتیکال و لرزشگیر الکتریکی، دریچه دیافراگم f/1.8 و فاصله کانونی ۵.۴ میلی‌متری برخوردار خواهد بود. در مقام مقایسه، بد نیست بدانید که گلکسی زد فلیپ ۵ از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی برخوردار بود که افزایش این مقدار به ۵۰ مگاپیکسل، یک آپگرید جذاب و فوق‌العاده به حساب می‌آید.

رویداد آنپکد بعدی سامسونگ در اوایل ماه جولای در شهر پاریس برگزار خواهد شد که این تاریخ، چند هفته پیش از شروع المپیک ۲۰۲۴ است. در این رویداد شاهد معرفی گلکسی زد فلیپ ۶، گلکسی زد فولد ۶، گلکسی رینگ جدید (احتمالا) و خانواده گلکسی واچ ۷ خواهیم بود.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید
google-pixel-8-gsm-ir
نمایشگر سری پیکسل ۹ پرنورتر و بادوام‌تر از قبل خواهد بود

گوگل برای نمایشگر سری پرچمدار موردانتظار خود از فناوری M14 سامسونگ بهره برده که روشنایی و دوام صفحه‌نمایش را به طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. 

بیشتر بخوانید