خانهاخبار
موتورولا ریزر ۵۰ و ریزر ۵۰ اولترا: تصاویر و مشخصات رسمی لو رفت

موتورولا ریزر ۵۰ و ریزر ۵۰ اولترا: تصاویر و مشخصات رسمی لو رفت

موتورولا ریزر ۵۰ و ریزر ۵۰ اولترا با طراحی شیک و مدرن، نمایشگرهای بزرگ و باکیفیت، و سخت‌افزار قدرتمند، آماده رقابت در بازار گوشی‌های هوشمند تاشو هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر، به متن کامل خبر مراجعه کنید.
 

۱ خرداد ۱۴۰۳

موتورولا ریزر 50 و ریزر 50 اولترا: نسل جدید گوشی‌های تاشو

موتورولا ریزر 50 و ریزر 50 اولترا: نسل جدید گوشی‌های تاشو

نسل بعدی گوشی‌های تاشوی موتورولا با انتشار حجم عظیمی از اطلاعات، بار دیگر در کانون توجهات قرار گرفتند. تصاویر و مشخصات کلیدی ریزر ۵۰ و ریزر ۵۰ اولترا به صورت رسمی لو رفت. این اطلاعات به ما امکان می‌دهد نگاهی دقیق به این دستگاه‌ها داشته باشیم.

پس در ادامه با هم می‌بینیم که چه چیزهایی در انتظار ماست.

تصاویر ظاهری ریزر ۵۰ و ریزر ۵۰ اولترا

تصاویر ظاهری ریزر ۵۰ و ریزر ۵۰ اولترا

هفته گذشته، شاهد لو رفتن تصاویر و مشخصات اولیه سری ریزر ۵۰ بودیم. حال ایوان بلس (Evan Blass) با به اشتراک گذاشتن تصاویر رسمی بیشتری، نمای بهتری از طراحی و گزینه‌های رنگ‌بندی این دو دستگاه را به ما ارائه کرده است.

مدل پایه نیز از نظر طراحی، ارتقاء قابل توجهی یافته است. ریزر ۵۰ در مقایسه با نمایشگر بیرونی ۱.۵ اینچی ریزر ۴۰، یک نمایشگر بزرگ‌تر ۳.۶۳ اینچی از نوع pOLED را ارائه می‌دهد. پنل پشتی نیز برای ظاهری لوکس‌تر، از روکش چرمی بهره می‌برد. ریزر ۵۰ اولترا نیز از به‌روزرسانی مشابهی در طراحی برخوردار است، اما نمایشگر بیرونی آن ۴ اینچ اندازه خواهد داشت.

مشخصات فنی ریزر ۵۰ و ریزر ۵۰ اولترا

نمایشگر اصلی در هر دو دستگاه، یک پنل pOLED با اندازه ۶.۹ اینچ، رزولوشن ۱.۵K و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز (در مدل اولترا ۱۶۵ هرتز) است.

از نظر سخت‌افزاری، نسخه معمولی از تراشه Dimensity 7300X بهره می‌برد، در حالی که مدل اولترا به تراشه Snapdragon 8s Gen 3 مجهز شده است. هر دو دستگاه به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۴ اجرا خواهند شد.

مدل پایه این گوشی تاشو احتمالا با ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه شود.

از طرف دیگر، ریزر ۵۰ اولترا ممکن است با ۱۲ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و از نظر دوربین، با دو حسگر ۵۰ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی به بازار آید.

نسخه پایه نیز از یک لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک لنز ثانویه ۱۳ مگاپیکسلی در پشت، به همراه یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

این اطلاعات لو رفته به ما نگاهی جامع و دقیق به نسل جدید گوشی‌های تاشوی موتورولا می‌دهد. انتظار می‌رود که این دستگاه‌ها با طراحی بهبودیافته و مشخصات فنی قوی، به زودی به بازار عرضه شوند و رقابت را در دنیای گوشی‌های هوشمند تاشو بیشتر کنند.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت 5G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

هزار و پانزدهمین سایت 5G ایرانسل در کشور (دوهزار و چهارمین سایت 5G ایران)،در کرمانشاه توسط وزیر ارتباطات به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید
nothing-phone-2a-gsm-ir
مشخصات فنی ناتینگ فون 2a پلاس فاش شد

دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه قوی‌تر و شارژ سریع‌تر از بهبودهای مهم نسخه پلاس ناتینگ فون 2a به شمار می‌روند. 

بیشتر بخوانید
google-pixel-fold-gsm-ir
گوشی تاشو گوگل در رندرهای باکیفیتی دیده شد

تصاویر رندری باکیفیتی از پیکسل ۹ پرو فولد منتشر شده که جزئیات طراحی آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید