خانهاخبار
اوپو رینو ۱۲ پرو با تراشه پرچمدار مدیاتک در گواهی TENAA لیست شد

اوپو رینو ۱۲ پرو با تراشه پرچمدار مدیاتک در گواهی TENAA لیست شد

گوشی جدید برند اوپو به تازگی در گواهی چینی TENAA ثبت شده و مشخصات فنی آن در اختیار کاربران قرار گرفته است.

۱ خرداد ۱۴۰۳

چند روز پیش، اوپو با به اشتراک‌گذاری چندین تیزر از طراحی دو گوشی رینو ۱۲ و رینو ۱۲ پرو پرده‌برداری کرد. حالا گوشی اوپو رینو ۱۲ پرو به تازگی در گواهی TENAA کشور چین ثبت شده و مشخصات فنی کامل آن در دسترس کاربران قرار گرفته است.

اوپو رینو ۱۲ پرو علی‌رغم بهره‌مندی از تراشه قدرتمند و سیستم دوربین بهبودیافته خود، محصول نازکی به شمار می‌رود که از ضخامت ۷٫۶ میلی‌متری برخوردار است. 

سری اوپو رینو ۱۲

طبق اطلاعات قرارگرفته در TENAA، اوپو رینو ۱۲ پرو به پردازنده مرکزی ۳٫۲۵ گیگاهرتزی مجهز خواهد شد که تنها در تراشه دیمنسیتی ۹۳۰۰ یافت می‌شود. نمایشگر امولد ۶٫۷ اینچی دستگاه از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی خواهد کرد. این نمایشگر همچنین در خود ناچ حفره را جای داده که میزبان دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی است.

برای تصویربرداری، گوشی جدید اوپو از دو سنسور ۵۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو و اصلی و همچنین یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. انرژی موردنیاز گوشی رینو ۱۲ پرو توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد که از شارژ ۸۰ واتی سریع بهره می‌برد.

از دیگر مشخصات فنی اوپو رینو ۱۲ پرو می‌توان اندروید ۱۴، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و وزن ۱۸۶ گرمی را نام برد. این گوشی در سه رنگ مشکی، طلایی و بنفش عرضه خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که دو گوشی اوپو رینو ۱۲ و رینو ۱۲ پرو در تاریخ ۲۳ مه سال جاری میلادی (۳ خرداد)‌ به صورت رسمی معرفی خواهد شد. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید