خانهاخبار
افشاگر معروف اپل رنگ‌های سری آیفون ۱۶ را لو داد

افشاگر معروف اپل رنگ‌های سری آیفون ۱۶ را لو داد

مینگ چی کو تحلیل‌گر معروف محصولات اپل امروز خبر از یک رنگ جدید در سری پرو آیفون ۱۶ داده، به علاوه او اندازه سری آیفون ۱۶ را نیز تشریح کرده است.

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مینگ چی کو تحلیلگر موسسه TF Securities، پیش‌بینی‌های خود را برای گزینه‌های رنگ سری آیفون ۱۶ در پاییز ۲۰۲۴ ارایه کرده است.

او در پستی در شبکه اجتماعی اکس، رنگ‌هایی را که اپل برای مدل‌های آینده آیفون ۱۶، آیفون ۱۶ پلاس، آیفون ۱۶ پرو و ​​آیفون ۱۶ پرو مکس انتخاب خواهد کرد، پیش‌بینی کرده است.

او بر این باور است که آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس به جز یک رنگ، گزینه‌های رنگی مشابه با سری آیفون ۱۵ فعلی را حفظ خواهند کرد. مشکی، سبز، صورتی و آبی همگی باید مشابه گزینه‌های موجود باشند.

آیفون ۱۶

کو معتقد است که رنگ زرد کم رنگ فعلی در گزینه‌های آیفون ۱۵ با چیزی که او آن را سفید می‌نامد جایگزین خواهد شد. این احتمالا همان رنگی است که اپل تمایل دارد از آن به عنوان استارلایت (Starlight) یاد کند، یعنی یک سایه طلایی مایل به سفید.

برای مدل‌های آیفون ۱۶ پرو و ۱۶ ​​پرو مکس، کو انتظار دارد گزینه‌های تیتانیوم طبیعی، تیتانیوم مشکی و تیتانیوم سفید را همانطور که اکنون در آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ ​​پرو مکس وجود دارد، ببینیم. با این حال گزینه فعلی تیتانیم آبی حذف خواهد شد.

مینگ چی کو انتظار دارد که جایگزینی آن یک انتخاب جدید به نام رز تیتانیوم خواهد بود. او گفته که هرچند اپل ممکن است نام این رنگ را تغییر داده باشد، اما این رنگ را به طور مشابه در آیفون‌های سال‌های نه چندان دور دیده‌ایم.

از طرف دیگر در مورد ظاهر آیفون‌های جدید، پیش‌بینی کو ممکن است حاکی از آن باشد که او انتظار ندارد طراحی بیرونی حداقل مدل‌های آیفون پرو و ​​آیفون پرو مکس به طور قابل توجهی تغییر کند. اپل اینسایدر پیش‌تر گزارش داده بود که اپل ممکن است در حال برنامه‌ریزی برای این باشد که هرکدام از آیفون‌های سری ۱۶ را در یک سایز متفاوت عرضه کند.

طبق برنامه شایعه شده، آیفون ۱۶ اندازه صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی سنتی را حفظ خواهد کرد و مدل پلاس در اندازه صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی باقی خواهد ماند. با این حال آیفون ۱۶ پرو به صفحه نمایش ۶٫۳ اینچی و آیفون ۱۶ پرو مکس به صفحه نمایش ۶٫۹ اینچی افزایش خواهد یافت.

اپل سری آیفون ۱۶ را طی رویدادی در ماه سپتامبر (شهریور ماه) در کنار اپل واچ سری ۱۰، ایرپادز جدید و شاید مدل جدید آیپد استاندارد معرفی خواهد کرد.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید