خانهاخبار
آپدیت جدید اوپو فایند X7 اولترا امکان ثبت تصاویر ۲۵ مگاپیکسلی را برای کاربران فراهم کرد

آپدیت جدید اوپو فایند X7 اولترا امکان ثبت تصاویر ۲۵ مگاپیکسلی را برای کاربران فراهم کرد

شرکت اوپو به تازگی آپدیتی را برای گوشی فایند X7 اولترا منتشر کرده است که قابلیت ثبت تصاویر ۲۵ مگاپیکسلی را به این محصول پرچمدار اضافه می‌کند.

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

شرکت اوپو اخیرا پشتیبانی نرم افزاری از محصولات خود را گسترش داده است و شاهد اضافه شدن ویژگی‌های جدیدی به گوشی‌های این شرکت به ویژه پرچمدارانی چون اوپو فایند X7 اولترا هستیم. اوپو به تازگی آپدیت جدیدی را با شماره بیلد PHY110_14.0.1.629(CN01) برای این محصول منتشر کرده است که در کنار بهبود عملکرد سیستم و پچ امنیتی ماه مه ۲۰۲۴، قابلیت‌های جدیدی برای دوربین را نیز به همراه دارد.

oppo 3.jpg

این آپدیت به کاربران اوپو فایند X7 اولترا اجازه ثبت تصاویر ۲۵ مگاپیکسلی با اپلیکیشن پیش فرض دوربین را می‌دهد. کاربران این گوشی در گذشته تنها امکان ثبت تصاویر ۱۲.۵ مگاپیکسلی را داشتند و این ویژگی به آنها اجازه استفاده بیشتر از پتانسیل سنسور ۵۰ مگاپیکسلی دوربین اصلی اوپو فایند X7 اولترا را خواهد داد.

oppo 2.jpg

این آپدیت در حال حاضر و با حجم ۹۴۶.۲۶ مگابایت، در دسترس کاربران این محصول پرچمدار اوپو قرار گرفته است. بنابراین اگر از کاربران این گوشی هستید؛ از نصب آن روی دستگاه خود غافل نشوید.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

مزایا و معایب سرفیس مایکروسافت

خرید سرفیس تصمیمی چالش برانگیز برای تمامی افراد می باشد و به دلیل قیمت بالای این محصولات، باید بهترین تصمیم را در هنگام خرید اتخاذ نمایید.

بیشتر بخوانید
افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت 5G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

هزار و پانزدهمین سایت 5G ایرانسل در کشور (دوهزار و چهارمین سایت 5G ایران)،در کرمانشاه توسط وزیر ارتباطات به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید
nothing-phone-2a-gsm-ir
مشخصات فنی ناتینگ فون 2a پلاس فاش شد

دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه قوی‌تر و شارژ سریع‌تر از بهبودهای مهم نسخه پلاس ناتینگ فون 2a به شمار می‌روند. 

بیشتر بخوانید