خانهاخبار
دستیار دوربین سامسونگ به S21 FE اضافه شد، ولی با اما و اگر!

دستیار دوربین سامسونگ به S21 FE اضافه شد، ولی با اما و اگر!

گزارش‌ها، حاکی از آن است که سامسونگ به طور مخفیانه پشتیبانی از دستیار دوربین را (Camera Assistant) را برای گوشی گلکسی S21 FE فعال کرده است. 
 

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تقریبا دو سال از زمان عرضه اپلیکیشن «دستیار دوربین» (Camera Assistant) توسط سامسونگ می‌گذرد.

در حالی که گوشی‌های پرچمدار اندرویدی این شرکت از مزایای این برنامه بهره‌مند بوده‌اند، این موضوع در مورد برخی از گوشی‌های سری فن ادیشن (Fan Edition) صدق نمی‌کرد. اما به نظر می‌رسد صاحبان گلکسی S21 FE اکنون می‌توانند از این برنامه استفاده کنند.

طبق گزارش اولیه وب‌سایت SamMobile، سامسونگ به صورت بی‌سروصدا پشتیبانی از دستیار دوربین را برای گلکسی S21 FE فعال کرده است. این پشتیبانی ممکن است از ژانویه ۲۰۲۴ آغاز شده باشد، زیرا آخرین به‌روزرسانی مربوط به آن تاریخ است.

ارتقا گوشی گلکسی S21 FE با دستیار دوربین سامسونگ

برای کسانی که نمی‌دانند، «Camera Assistant» برنامه‌ای است که به کاربران امکان می‌دهد اپلیکیشن دوربین پیش‌فرض سامسونگ را شخصی‌سازی کنند. برای مثال، می‌توانید مشخص کنید که با فعال کردن تایمر، چند عکس گرفته شود، یا دکمه‌ی اختصاصی زوم ۲ برابر را اضافه کنید.

با این حال، به نظر می‌رسد که گلکسی S21 FE از تمام قابلیت‌های این برنامه پشتیبانی نمی‌کند. این وب‌سایت گزارش می‌دهد که دستگاه‌های FE امکان غیرفعال کردن «تغییر خودکار لنز» و همچنین «گرفتن خودکار عکس HDR» را نخواهند داشت.

علاوه بر این، سامسونگ همیشه می‌تواند این امکان را با یک به‌روزرسانی آینده اضافه کند. شما می‌توانید با دانلود از فروشگاه Galaxy Store، اپلیکیشن دستیار دوربین را دریافت کنید.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید