خانهاخبار
ویدئو جعبه‌گشایی پوکو F6 پرو قبل از معرفی رسمی منتشر شد!

ویدئو جعبه‌گشایی پوکو F6 پرو قبل از معرفی رسمی منتشر شد!

دو گوشی‌ قاتل پرچمدار جدید شیائومی در تاریخ ۳ خرداد معرفی خواهند شد. 

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

شیائومی اخیرا تایید کرد که در تاریخ ۲۳ مه سال جاری میلادی (۳ خرداد) از سری پوکو F6 رونمایی خواهد کرد. حالا در حالی که کمتر از یک هفته تا رونمایی از گوشی‌های جدید برند پوکو زمان باقی مانده است، به تازگی ویدئوی جعبه‌گشایی مدل مشکی‌رنگ پوکو F6 پرو منتشر شده است. 

ویدئوی پوکو F6 پرو طراحی و مشخصات فنی این گوشی را تایید می‌کند. این گوشی در پنل پشتی خود میزبان ماژول دوربین مستطیلی‌شکل است که در آن چهار حلقه قرار گرفته است. ماژول دوربین پوکو F6‌ پرو در خود سه سنسور و یک فلاش LED را جای داده که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال می‌شود. 

جعبه فروش گوشی پوکو F6 پرو

جزیره دوربین پوکو F6 پرو از طراحی براق بهره می‌برد که با جلای مات پنل پشتی یک تضاد ظاهری را ایجاد کرده است. همچنین برای قرارگیری بهتر دستگاه در دست، لبه‌های پنل پشتی این گوشی اندکی خمیدگی دارد.

فریم کناری پوکو F6 پرو از جنس آلومینیوم خواهد بود و با طراحی تخت همراه خواهد شد. نمایشگر این گوشی نیز از لبه‌های تخت بهره می‌برد و در خود ناچ حفره دوربین سلفی را جای داده است. 

از نظر مشخصات فنی، پوکو F6 پرو به نمایشگر امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود. قلب تپنده این گوشی نیز تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو است که سخت‌افزار پرچمدار نسل قبلی کوالکام به شمار می‌رود. 

پنل پشتی پوکو F6 پرو

پوکو F6 پرو با HyperOS روانه بازار می‌شود و از شارژ ۱۲۰ واتی فوق‌سریع پشتیبانی خواهد کرد. خوشبختانه شیائومی گوشی خود را با آداپتور شارژ ۱۲۰ واتی در اختیار خریدارن قرار می‌دهد.

در نهایت باید اشاره کرد که پوکو F6 پرو به عنوان نسخه بازار جهانی ردمی K70 عرضه خواهد شد. همچنین لیست فروشگاه آمازون اخیرا فاش کرد که این گوشی با قیمت ۶۱۹ یورویی به فروش می‌رسد.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید
google-pixel-8-gsm-ir
نمایشگر سری پیکسل ۹ پرنورتر و بادوام‌تر از قبل خواهد بود

گوگل برای نمایشگر سری پرچمدار موردانتظار خود از فناوری M14 سامسونگ بهره برده که روشنایی و دوام صفحه‌نمایش را به طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. 

بیشتر بخوانید