خانهاخبار
مشخصات فنی تبلت قدرتمند ویوو فاش شد

مشخصات فنی تبلت قدرتمند ویوو فاش شد

ویوو به زودی از تبلت جدیدی رونمایی می‌کند که به تراشه‌ای قدرتمند، نمایشگر بزرگ و باتری حجیم مجهز خواهد شد. 

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که ویوو به زودی از یک تبلت جدید به نام ویوو پد ۳ (Vivo Pad 3) رونمایی خواهد کرد که به عنوان نسخه ارزان‌تر ویوو پد ۳ پرو عرضه خواهد شد. حالا در حالی که هنوز ویوو هیچ اشاره رسمی به تبلت موردانتظار خود نداشته است، به تازگی گزارش در دسترس قرار گرفته که حاوی مشخصات فنی این تبلت است. 

افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی Weibo بخشی از جزئیات فنی ویوو پد ۳ را به اشتراک گذاشته است. 

مشخصات فنی ویوو پد ۳

طبق این گزارش، ویوو پد ۳ از نمایشگر بزرگ ۱۲٫۱ اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر ۲۸۰۰ در ۱۹۶۸ و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی بهره خواهد برد. به علاوه، قلب تپنده این تبلت تراشه اسنپدراگون 8s نسل سه خواهد بود که جدیدترین تراشه کوالکام به شمار می‌رود. 

انرژی موردنیاز ویوو پد ۳ توسط باتری ۱۰٬۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد که انتظار می‌رود تا یک روز کاربران را همراهی کند. افشاگر DCS ادعا کرده که تبلت ویوو از یک دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی برخوردار خواهد شد. 

کاربران احتمالاً قادر خواهند بود که با استفاده از سنسور تشخیص چهره دوبعدی قفل دستگاه خود را باز کنند. گزارش شده که ویوو پد ۳ در کانفیگ حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی روانه بازار می‌شود. 

ویوو پد ۳ پرو

ویوو پد ۳ پرو

به نظر می‌رسد که ویوو پد ۳ به عنوان نسخه ری‌برند تبلت iQOO Pad 2 معرفی خواهد شد. افشاگر DCS نیز در گزارش خود به عبارت «Pad 3 / Pad 2» اشاره کرده که این موضوع را تایید می‌کند. از سوی دیگر، این دو تبلت نیز با شناسه مدل مشابه در گواهی 3C چین ثبت شده‌اند.

در نهایت باید اشاره کرد که ویوو پد ۳ یک تبلت میان‌رده پرمیوم خواهد بود که با سخت‌افزار قدرتمند، نمایشگر بزرگ و باتری حجیم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید