خانهاخبار
راک‌استار گیمز عرضه بازی GTA 6 طی پاییز ۲۰۲۵ را تایید کرد

راک‌استار گیمز عرضه بازی GTA 6 طی پاییز ۲۰۲۵ را تایید کرد

شرکت تیک‌تو و استودیوی راک‌استار گیمز به تازگی تاریخ عرضه دقیق‌تر بازی مورد انتظار Grand Theft Auto VI را اعلام کرده‌اند.

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

شرکت تیک-تو انترتینمنت که مالک استودیوی راک‌استار گیمز و ناشر سری بازی‌های محبوب Grand Theft Auto محسوب می‌شود؛ به تازگی عرضه این بازی طی پاییز سال ۲۰۲۵ را تایید کرده است. در نخستین تریلر GTA VI که حدود شش ماه قبل منتشر شد؛ تنها شاهد اشاره به عرضه این بازی در سال ۲۰۲۵ بودیم.

gta main.jpg

آقای «استراوس زلنیک» که مدیر عامل شرکت تیک-تو است؛ از اعتماد خود به راک‌استار گیمز برای خلق یک شاهکار در بخش سرگرمی‌های تعاملی می‌گوید و عقیده داشته که جدیدترین نسخه در سری Grand Theft Auto با استقبال بی‌نظیری از سوی کاربران مواجه خواهد شد.

gta 1.jpg

متاسفانه، باید گفت که تقریبا انتشار تمامی عناوین سری GTA با تاخیر مواجه شده است و طرفداران این سری باید خود را برای عرضه GTA VI در اواخر ۲۰۲۵ یا حتی اوایل ۲۰۲۶ نیز آماده کنند. این بازی اکنون در مراحل نهایی توسعه به سر می‌برد و راک‌استار گیمز از تاریخ ۱۵ آوریل، حضور تمامی پرسنل خود را جهت تسریع پروسه ساخت بازی و جلوگیری از افشاگری‌ها الزامی کرده است.

gta 2.jpg

توسعه دهنده اصلی GTA VI یا همان تیم Rockstar North، در شهر «ادینبرا» اسکاتلند فعالیت دارند و سایر تیم‌های راک‌استار نیز در سایر نقاط جهان، وطیفه پشتیبانی از تیم اصلی و کمک به پروسه توسعه بازی را بر عهده دارند. به گفته مقامات شرکت تیک-تو، راک‌استار به رسم همیشه قصد انتشار محصولی بی‌نقص را دارد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید