خانهاخبار
آیا این واقعا یک آیفون ۱۶ است؟!

آیا این واقعا یک آیفون ۱۶ است؟!

دقایقی قبل تصویری منتسب به آیفون ۱۶ در فضای مجازی پر شده که طراحی قسمت پشت آن کاملا با شایعات و گزارش‌ها منطبق است.

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

اپل در مورد دستگاه‌ها و محصولات معرفی نشده خود به طور کلی همیشه بسیار محتاط بود و سعی کرده اطلاعات آنها به بیرون درز نکند. بنابراین سالهاست که افشای اطلاعات در مورد آیفون‌های جدید اپل به سختی افشا می‌شود. اغلب اوقات مجبور هستیم به اطلاعات دست دوم یا مرتبط با صنعت و تامین‌کننده‌ها برای دریافت نکات جدید تکیه کنیم. درست مثل خبر امروز که متوجه شدیم انتظار می‌رود تولید نمایشگر آیفون ۱۶ و ۱۶ پرو در ماه ژوئن (خرداد ماه) طبق برنامه انجام شود، به این معنی که مدل‌های جدید آیفون ۱۶ به سنت هر ساله پایبند بوده و در ماه سپتامبر (شهریور ماه) عرضه خواهند شد.

با این حال، امسال ممکن است برخی شکاف‌ها در امنیت اپل وجود داشته باشد، زیرا پیش‌تر یک دستگاه ساختگی آیفون ۱۶ پرو مکس را دیدیم که ظاهر آن قابل باور بود و نشان می‌داد که انتظار می‌رود مدل پرو مکس بزرگ‌تر شود.

حالا امروز در یک تحول جدید، یک عکس منحصر به فرد دیگر از یک آیفون مرموز در فضای مجازی منتشر شده است که این یکی بسیار جذاب به نظر می‌رسد. از آنجایی که فقط دو دوربین دارد و با توجه به اندازه آن، بد نیست باور کنیم که یک آیفون ۱۶ معمولی است. اگر این یک عکس واقعی باشد، احتمالا یک ماکت دیگر است که البته زاویه این تصویر طوری نیست که اطلاعات خاصی به ما بدهد.

آیا این واقعا یک آیفون ۱۶ است؟!

حتما گزارش‌ها را دیده‌اید که اپل قرار است امسال به آرایش دوربین عمودی در پشت بازگردد. آخرین باری که این اتفاق افتاد مربوط به آیفون ۱۲ بود. با این حال، ما به وضوح می‌توانیم ببینیم که ماژول دوربین دارای چینش عمودی است، بنابراین احتمال این موضوع هست که آیفون ۱۶ دقیقا به همین شکل باشد.

در هر صورت قویا پیش‌بینی می‌شود که ما در آیفون ۱۶ استاندارد امسال، شاهد چنین دوربینی باشیم که البته نکته‌ای مثبت پس از چند سال است که اپل دوربین‌ها را در مدل استاندارد خود، به شکلی دیگر طراحی می‌کرد.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید
google-pixel-8-gsm-ir
نمایشگر سری پیکسل ۹ پرنورتر و بادوام‌تر از قبل خواهد بود

گوگل برای نمایشگر سری پرچمدار موردانتظار خود از فناوری M14 سامسونگ بهره برده که روشنایی و دوام صفحه‌نمایش را به طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. 

بیشتر بخوانید