خانهاخبار
قابلیت Circle to Search احتمالا برای iOS نیز عرضه می‌شود

قابلیت Circle to Search احتمالا برای iOS نیز عرضه می‌شود

به تازگی شاهد اضافه شدن قابلیت آزمایشی جدیدی به نسخه iOS مرورگر گوگل کروم هستیم که خبر از عرضه ویژگی Circle to Search را می‌دهد.

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

قابلیت کاربردی Circle to Search برای نخستین بار در کنار سری گلکسی اس ۲۴ معرفی شد و سپس به گوشی‌ها و تبلت‌های پیکسل و پرچمداران پیشین سامسونگ نیز راه یافت. شرکت گوگل طی رویداد I/O امسال، به برنامه‌های خود در زمینه عرضه این قابلیت برای ۲۰۰ میلیون دستگاه تا پایان سال ۲۰۲۴ اشاره کرد و به نظر رسیده که این محصولات شامل آیفون‌ها نیز باشند!

circle 1.jpg

به گزارش خبرگزاری The Mac Observer، قابلیت آزمایشی جدیدی به نام «Lens Circle to Search» به نسخه iOS مرورگر گوگل کروم اضافه شده است. پس از فعالسازی فلگ مربوط به این قابلیت، کاربران امکان استفاده از Circle to Search با گوگل لنز را خواهند داشت.

circle 2.jpg

در صورت عرضه گسترده این ویژگی، کاربران آیفون نیز امکان جستجو در اینترنت با استفاده از Circle to Search را خواهند داشت. البته، این قابلیت در اندروید بسیار گسترده‌تر بوده و در تمامی بخش‌های این سیستم عامل قابل استفاده است؛ اما کاربران iOS تنها در محیط کروم امکان دسترسی به آن را خواهند داشت. در حال حاضر، هنوز خبری از احتمال عرضه این قابلیت برای سیستم عامل iPadOS نیست و باید فعلا برای انتشار نسخه iOS آن نیز منتظر بمانیم.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید