خانهاخبار
برخی کاربران از مشکلات نمایشگر آیپد پرو اولد خبر می‌دهند

برخی کاربران از مشکلات نمایشگر آیپد پرو اولد خبر می‌دهند

عده‌ای از کاربران در شبکه‌های اجتماعی متفاوت به مشکل وضوح تصویر در نمایشگر اولد جدیدترین نسل آیپد پرو اشاره می‌کنند.

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

شرکت اپل چندی پیش از نسل جدید آیپد پرو با نمایشگر‌های اولد رونمایی کرد که در مقایسه با پنل‌های mini-LED نسل پیشین، افزایش کیفیت چشمگیری را به همراه دارند. با این وجود، پس از تحویل نخستین سفارشات به خریداران این آیپدها، شاهد گزارشات فراوانی در شبکه اجتماعی ردیت درباره مشکلات این نمایشگر هستیم. 

ipad 1.jpg

به گفته این کاربران، پنل نسل جدید آیپد پرو حین نمایش پس‌زمینه‌های مشکی یا خاکستری وضوح بالایی نداشته و دانه‌های ریزی در تصویر قابل مشاهده هستند. اپل و سامسونگ دیسپلی که نقش تولید کننده پنل‌های اولد آیپد پرو را دارد؛ هنوز اشاره‌ای رسمی به این مشکل نداشته‌اند. 

به گزارش برخی از کاربران، این دانه‌ها تنها از نزدیک قابل مشاهده هستند. اما طراحان و هنرمدانی که از آیپد به صورت حرفه‌ای استفاده می‌کنند؛ اعتراضات فراوانی به این مشکل داشته‌اند. به عقیده تعدادی از کاربران، این مشکل احتمالا مربوط به نمایشگر اولد دولایه این محصول است و دو پنل به شکل صحیحی روی یکدیگر قرار نگرفته‌اند. در سوی دیگر، برخی باور دارند که تقسیم نامناسب نور که در بسیاری از پنل‌های اولد دیده می‌شود؛ موجب بروز این مشکل شده و با توجه به تراکم پیکسل نسبتا پایین آیپد‌ها (۲۶۴ پیکسل در هر اینچ) محسوس‌تر است.

ipad 2.jpg

به احتمال زیاد، کاربران آیپد با مشکلی مشابه نمایشگر سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا مواجه شده‌اند که در زمان عرضه این گوشی، موجب اعتراض بسیاری از کاربران شد. سامسونگ برای مدت کوتاهی این مشکل را نادیده گرفت و سپس شاهد حل آن با یک آپدیت نرم افزاری بودیم. بنابراین اگر با مشکلی سخت افزاری سخت افزاری در نمایشگر آیپد پرو اولد روبرو نباشیم؛ احتمالا اپل در آپدیت بعدی iPadOS آن را برطرف می‌کند.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید