خانهاخبار
آیفون SE جدید چه زمانی عرضه می‌شود؟

آیفون SE جدید چه زمانی عرضه می‌شود؟

گزارش جدید امروز از The Information نشان می‌دهد که اپل پس از چند سال وقفه در عرضه آیفون SE جدید، سرانجام قصد رونمایی از نسل بعدی گوشی مقرون به صرفه خود در آینده‌ای نه چندان دور دارد.

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
بیش از دو سال از عرضه نسل سوم آیفون SE اپل می‌گذرد و شایعات در مورد یک مدل جدید همچنان در حال انتشار است.
آیفون SE جدید چه زمانی عرضه می‌شود؟

آخرین خبر در این خصوص از The Information منتشر شده که امروز گزارش داده اپل قصد دارد در بهار ۲۰۲۵ یک آیفون SE جدید را با طراحی مشابه آیفون ۱۴ استاندارد عرضه کند. اگر این شایعه درست باشد، آیفون SE در نهایت فیس آیدی خواهد داشت و پس از ۸ سال که اولین نسل آن در سال ۲۰۱۶ عرضه شد، تاچ آیدی را کنار می‌گذارد. یک ناچ به جای تاچ آیدی و دکمه هوم معروف و البته قدیمی نسل‌های پیشین، به همراه یک صفحه نمایش بزرگتر ۶٫۱ اینچی. از دیگر ویژگی‌های شایعه شده برای آیفون SE بعدی می‌توان به پورت USB-C و دکمه اکشن اشاره کرد.

طبق این گزارش، همانطور که انتظار می‌رفت آیفون SE جدید گزینه‌ای ارزان‌تر در خط تولید آیفون باقی خواهد ماند. آیفون SE فعلی از ۴۲۹ دلار در آمریکا با ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی شروع می‌شود، با سایر ویژگی‌های کلیدی از جمله صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی، تراشه A15 Bionic، پشتیبانی از 5G، دوربین پشتی تکی ۱۲ مگاپیکسلی و پورت لایتنینگ قدیمی که انتظار می‌رود اپل در نسل جدید آن را به مانند تاچ آیدی حذف کند.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
منتظر بهبود باتری گلکسی اس ۲۵ اولترا نباشید!

پرچمدار پرمیوم نسل بعدی سامسونگ ظاهراً با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۴۵ واتی همراه خواهد شد. 

بیشتر بخوانید
google-pixel-8-pro-gsm-ir
تمامی جزئیات مربوط به سری پیکسل ۹ فاش شد!

افشاگری شناخته‌شده تصاویری تبلیغاتی از پرچمدارهای گوگل را به اشتراک گذاشته که مشخصات فنی آن‌ها را تایید می‌کنند.

بیشتر بخوانید
نتایج تست باتری گلکسی زد فولد 6 خبرهای خوبی برای طرفداران سامسونگ ندارد

جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ، گلکسی زد فولد 6 (Galaxy Z Fold 6) در تست‌های عمر باتری نتایجی را کسب کرده که احتمالا طرفداران سامسونگ را ناامید خواهد کرد.

بیشتر بخوانید