خانهاخبار
گلکسی واچ ۷ و واچ FE در گواهی FCC لیست شدند

گلکسی واچ ۷ و واچ FE در گواهی FCC لیست شدند

به تازگی دو ساعت هوشمند از برند سامسونگ در گواهی FCC ثبت شده که یکی از آن‌ها احتمالاً به خانواده محصولات FE متعلق خواهد بود. 

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتظار می‌رود که سامسونگ در طی دومین رویداد آنپکد خود از سه نسخه مختلف سری گلکسی واچ ۷ رونمایی کند که شامل مدل‌های استاندارد، پرو و کلاسیک خواهد بود. همچنین گزارش شده که غول فناوری کره یک نسخه ارزان‌قیمت از سری گلکسی واچ را عرضه می‌کند که به احتمال زیاد به سری FE متعلق خواهد بود.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، چندین نسخه از ساعت گلکسی واچ ۷ در گواهی FCC لیست شده که با شناسه‌های SM-L300 / SM-L305 / SM-L310 / SM-L315 همراه ‌شده‌اند.

شناسه گلکسی واچ ۷
 

شناسه‌های SM-L300 و SM-L305 به احتمال زیاد به مدل‌های وای‌فای دو اندازه مختلف گلکسی واچ ۷ مربوط خواهند بود در حالی که شناسه‌های SM-L310 و SM-L315 به نسخه‌های LTE نسل جدید ساعت سامسونگ اختصاص پیدا خواهند کرد. 

گلکسی واچ ۶ کلاسیک

در کنار گلکسی واچ ۷، یک ساعت هوشمند دیگر سامسونگ با شناسه SM-R861 در FCC لیست شده است. شایان ذکر است که این مدل از شیوه عددگذاری قدیمی سامسونگ بهره برده و همچنین از شناسه مشابه گلکسی واچ ۴ (SM-R860) برخوردار است. 

شایعات قبلی ادعا کرده‌اند که امکان دارد گلکسی واچ FE به عنوان گلکسی واچ ۴ (۲۰۲۴) روانه بازار شود. در این رابطه، یک احتمال این است که ساعت موردنظر همان نسخه جدید گلکسی واچ ۴ باشد. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید