خانهاخبار
ردمی نوت 13R با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی رسماً معرفی شد

ردمی نوت 13R با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی رسماً معرفی شد

شیائومی از گوشی مقرون به صرفه جدیدی رونمایی کرده که به اسنپدراگون ۴ نسل دو و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مجهز است. 

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

شیائومی از آن دسته تولیدکنندگانی به شمار می‌رود که یک گوشی مشابه را چندین بار و با نام‌های مختلف روانه بازار می‌کند. حالا غول فناوری چین از یک گوشی جدید رونمایی کرده که دقیقاً با همین استراتژی معرفی شده است.

محصول جدید شیائومی ردمی نوت 13R نام دارد که یک میان‌رده مقرون به صرفه محسوب می‌شود و از مشخصات فنی مشابه نسل قبلی خود یعنی ردمی نوت 12R بهره می‌برد. در واقع، تنها تفاوت‌های بین دو مدل نوت 12R و 13R به دوربین سلفی، ظاهر جدید لنزها و طراحی تازه فلاش LED مربوط می‌شوند. 

سیستم دوربین ردمی نوت 13R

طبق اعلام رسمی، قلب تپنده ردمی نوت 13R تراشه اسنپدراگون ۴ نسل دو است که انرژی موردنیاز خود را از طریق باتری ۵۰۳۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۳۳ واتی تامین می‌کند. 

پنل جلویی میان‌رده شیائومی میزبان نمایشگر ۶٫۷۹ اینچی ال‌سی‌دی است که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. از سوی دیگر، در پنل پشتی دستگاه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی و لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی را مشاهده می‌کنیم.

پنل پشتی ردمی نوت 13R

وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی در ردمی نوت 13R برعهده دوربین ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. برای مقایسه، ردمی نوت 12R با دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی عرضه شده است.

رنگ بندی ردمی نوت 13R

شیائومی میان‌رده جدید خود را با سیستم‌عامل HyperOS و در رنگ‌های مشکی، آبی و نقره‌ای عرضه می‌کند. یکی از ویژگی‌های مثبت ردمی نوت 13R فروش آن در پنج کانفیگ مختلف است. کانفیگ پایه رم ۶ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی دستگاه با قیمت ۱٬۳۹۹ یوآن (۱۹۵ دلار) به فروش می‌رسد در حالی که کانفیگ قدرتمند رم ۱۲ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی برچسب قیمتی ۲٬۱۹۹ یوآن (۳۰۵ دلار) را به همراه خواهد داشت.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

Xiaomi-13t-pro-gsm-ir
شیائومی 14T پرو با تراشه قدرتمند مدیاتک در گیک‌بنچ لیست شد

گوشی‌های جدید شیائومی احتمالاً در طی هفته‌های آینده معرفی خواهند شد. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
منتظر بهبود باتری گلکسی اس ۲۵ اولترا نباشید!

پرچمدار پرمیوم نسل بعدی سامسونگ ظاهراً با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۴۵ واتی همراه خواهد شد. 

بیشتر بخوانید
google-pixel-8-pro-gsm-ir
تمامی جزئیات مربوط به سری پیکسل ۹ فاش شد!

افشاگری شناخته‌شده تصاویری تبلیغاتی از پرچمدارهای گوگل را به اشتراک گذاشته که مشخصات فنی آن‌ها را تایید می‌کنند.

بیشتر بخوانید