خانهاخبار
گلکسی زد فولد ۶ با تراشه پرچمدار کوالکام در گیک‌بنچ لیست شد

گلکسی زد فولد ۶ با تراشه پرچمدار کوالکام در گیک‌بنچ لیست شد

نسل جدید پرچمدار تاشو کوالکام با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و اسنپدراگون ۸ نسل سه در گیک‌بنچ لیست شده است. 

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

سامسونگ در حال توسعه نسل جدید گوشی‌های تاشو خود موسوم به گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ است که در نیمه دوم سال جاری میلادی معرفی خواهند شد. گوشی گلکسی زد فلیپ ۶ اخیرا در بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفت و حالا به نظر می‌رسد که نوبت به مدل جدید سری زد فولد رسیده تا در این بنچماک ثبت شود. 

طبق جدیدترین گزارش منتشر شده، گلکسی زد فولد ۶ با شناسه مدل SM-F956U‌ در بنچمارک گیک‌بنچ ۶ لیست شده است. حرف «U» حاضر در شناسه مدل دستگاه نشان می‌دهد که نسخه بازار آمریکای شمالی گلکسی زد فولد ۶ در گیک‌بنچ ثبت شده است. 

گلکسی زد فولد ۵ در کنار گلکسی زد فلیپ ۵

همانطور که انتظار می‌رفت، گلکسی زد فولد ۶ با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفته که از پردازنده گرافیکی آدرنو ۷۵۰ و چینش ۲+۲+۳+۱ برای هسته‌های خود بهره می‌برد.

هسته اصلی اسنپدراگون ۸ نسل سه به کار رفته در گلکسی زد فولد ۶ قادر است که به فرکانس ۳٫۴ گیگاهرتزی دست پیدا کند در حالی که سه هسته پردازشی آن از فرکانس ۳٫۱۵ گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کنند. به لطف این تراشه قدرتمند، پرچمدار تاشو سامسونگ در بخش‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای ۱۹۶۴ و ۶۶۱۹ را به خود اختصاص داده است. 

گلکسی زد فولد ۶ با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و اندورید ۱۴ در گیک‌بنچ لیست شده است. البته انتظار داریم که کانفیگ‌های بیشتری از این گوشی در دسترس قرار بگیرد. اخیرا نیز گواهی 3C چین تایید کرد که این گوشی از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

نحوه کپی از یک فایل اکسل به فایل دیگر چگونه است ؟ + [4 راهکار جذاب ]

مایکروسافت اکسل یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای صفحه گسترده است که برای مدیریت و تحلیل داده‌ها استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید
motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید