خانهاخبار
مشخصات فنی اوپو رینو ۱۲ به طور کامل فاش شد

مشخصات فنی اوپو رینو ۱۲ به طور کامل فاش شد

میان‌رده جدید اوپو ضخامتی اندک و وزن پایینی دارد و به تراشه جدید دیمنسیتی ۸۲۵۰ مجهز شده است.

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اوپو در تاریخ ۲۳ مه سال جاری میلادی (۳ خرداد) از نسل جدید گوشی‌های میان‌رده خود موسوم به سری اوپو رینو ۱۲ (Oppo Reno 12) رونمایی خواهد کرد. غول فناوری چین چندی پیش طراحی گوشی رینو ۱۲ را تایید کرد و حالا به تازگی نیز مشخصات فنی نسخه استاندارد سری رینو ۱۲ فاش شده است.

مشخصات فنی گوشی اوپو رینو ۱۲ در گواهی چینی TENAA لیست شده است. با توجه به اطلاعات قرار گرفته در این گواهی، میان‌رده اوپو به تراشه دیمنسیتی ۸۲۵۰ مجهز خواهد بود که اخیرا توسط مدیاتک معرفی شده است. 

اوپو رینو ۱۲ در کنار اوپو رینو ۱۲ پرو

پنل جلویی اوپو رینو ۱۲ میزبان نمایشگر ۶٫۷ اینچی اولد خواهد بود که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پشتیبانی می‌کند. تصاویر فاش‌شده نشان داده‌اند که نمایشگر میان‌رده اوپو از لبه‌های خمیده بهره خواهد برد. 

وزن و ضخامت اوپو رینو ۱۲ برابر با ۷٫۲۵ میلی‌متر و ۱۷۹ گرم اعلام شده که آن را به یکی از گوشی‌های سبک بازار بدل می‌کند. برای مقایسه، اکثر گوشی‌های میان‌رده حال حاضر بازار حدود ۲۰۰ گرم وزن دارند. 

دو رنگ بنفش و نقره‌ای اوپو رینو ۱۲

سیستم دوربین اوپو رینو ۱۲ شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابری خواهد شد. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. 

انرژی موردنیاز گوشی اوپو توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد. از دیگر مشخصات فنی این دستگاه می‌توان به سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر و اندروید ۱۴ مبتنی بر ColorOS 14 اشاره کرد. اوپو رینو ۱۲ در چهار کانفیگ رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی، رم ۱۲ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی، رم ۱۶ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۱۶ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی روانه بازار می‌شود. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید