خانهاخبار
طراحی کامل گلکسی M35 در ویدئویی جدید دیده شد

طراحی کامل گلکسی M35 در ویدئویی جدید دیده شد

سامسونگ به زودی از مدل جدید گلکسی M رونمایی می‌کند که به عنوان نسخه ری‌برند گلکسی A35 شناخته خواهد شد. 

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

همانطور که می‌دانیم، سامسونگ در حال توسعه مدل جدیدی از سری گلکسی M است که گلکسی M35 نام دارد. این گوشی قرار است به عنوان نسخه‌ ری‌برند گلکسی A35 که ماه گذشته معرفی شد در اختیار کاربران قرار بگیرد. 

چند روز پیش، بخشی از مشخصات فنی گلکسی M35 و همچنین تصویری از این گوشی در گواهی گوگل پلی ثبت شد. حالا به تازگی ویدئویی فاش شده که طراحی میان‌رده سامسونگ را از همه زوایا نشان می‌دهد. 

ایوان بلس که یکی از افشاگران شناخته‌شده حوزه فناوری محسوب می‌شود ویدئویی را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته که طراحی و رنگ‌بندی گلکسی M35 را نمایش می‌دهد.

رنگ خاکستری گلکسی M35

ویدئوی فاش‌شده نشان می‌دهد که نمایشگر مدل جدید سری گلکسی M از حاشیه‌های نسبتا ضخیم و ناچ حفره برای دوربین سلفی بهره می‌برد. از سوی دیگر، پنل پشتی دستگاه در خود دوربین سه‌گانه را جای داده و گوشه‌های میان‌رده سامسونگ نیز گرد است. به علاوه، کلیدهای فیزیکی کنترل حجم صدا و پاور در سمت راست بدنه گلکسی M35 جای دارند.

دو گوشی گلکسی M35 و گلکسی A35 در زمینه طراحی پنل پشتی تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. در حالی که پنل پشتی گوشی سری گلکسی A از شیشه ساخته شده و جلای براق دارد، به نظر می‌رسد بدنه گلکسی M35 از جنس پلاستیک خواهد بود و جلای نیمه‌ براق را به همراه خواهد داشت. 

رنگ آبی تیره گلکسی M35

گلکسی M35 در سه رنگ سبز، آبی تیره و آبی روشن به فروش خواهد رسید. با توجه به تفاوت‌های احتمالی در جنس بدنه و طراحی، انتظار داریم که گلکسی M35 با قیمت پایین‌تری در مقایسه با گلکسی A35 عرضه شود. 

ایوان بلس در ادامه گزارش خود تایید کرده که گلکسی M35 به باتری حجیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد که ۱۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بیشتر از ظرفیت باتری گلکسی A35 است. 

مدل آبی روشن گلکسی M35

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی M35 احتمالاً به نمایشگر ۶٫۶ اینچی امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد شد و با تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ روانه بازار می‌شود. سیستم دوربین میان‌رده سامسونگ به احتمال زیاد شامل سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید