خانهاخبار
حافظه رم و باتری کنسول دستی جدید ایسوس بهبود بزرگی خواهد داشت

حافظه رم و باتری کنسول دستی جدید ایسوس بهبود بزرگی خواهد داشت

شایعه‌ای ادعا کرده که کنسول دستی ROG Ally X با حافظه رم ۲۴ گیگابایتی و عمر باتری ۸ ساعته همراه خواهد شد. 

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

همانطور که می‌دانیم، ایسوس در حال آماده‌سازی برای معرفی و عرضه یک کنسول دستی تازه از سری ROG Ally است که ROG Ally X نام دارد. این کنسول جدید جایگزین مدل قبلی نخواهد بود بلکه به عنوان نسخه‌ بهبودیافته آن روانه بازار خواهد شد. 

چندی پیش، ایسوس برخی از اطلاعات پیرامون کنسول دستی جدید خود را در دسترس کاربران قرار داد ولی از ذکر جزیيات بیشتر خودداری کرد. حالا به تازگی شایعه‌ای منتشر شده که اطلاعات دقیق‌تری درباره کنسول ROG Ally X را فاش کرده است. 

کنسول ROG ally ایسوس

کنسول ROG Ally‌ با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و باتری ۴۰ وات‌ساعتی معرفی شد که تنها انرژی موردنیاز برای دو تا شش ساعت بازی را فراهم می‌کند. عمر باتری نسبتا پایین دستگاه باعث شد که برخی از کاربران از عملکرد آن ناراضی شوند. 

در یک مصاحبه با وبسایت ورج (The Verge)، معاون ارشد برند ایسوس به نام شان ین تایید کرد که ROG Ally X با باتری حجیم‌تری عرضه می‌شود. مقام ارشد غول فناوری تایوان همچنین اعلام کرد که حافظه رم دستگاه نیز ارتقا پیدا می‌کند. 

حالا افشاگری شناخته‌شده به نام MysteryLupin با انتشار گزارشی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) جزییات دقیق دو بهبود باتری و حافظه رم ROG Ally X را به اشتراک گذاشته است. 

کنسول ROG ally ایسوس

طبق آنچه این افشاگر ادعا می‌کند، کنسول ROG Ally X از حافظه رم ۲۴ گیگابایتی برخوردار خواهد شد و همچنین از رم LPDDR5x پشتیبانی خواهد کرد. به علاوه، عمر باتری این کنسول نیز ظاهراً به ۸ ساعت افزایش پیدا خواهد کرد. 

کنسول ROG Ally X احتمالا برخی تغییرات طراحی را تجربه خواهد کرد و با جوی‌استیک‌های قابل‌تعویض همراه خواهد شد. همچنین ایسوس درنظر دارد که میزان تعمیر‌پذیری کنسول خود را نیز بهبود دهد. 

در نهایت باید اشاره کرد که کنسول ROG Ally X در تاریخ ۲ ژوئن مصادف با ۱۳ خرداد معرفی خواهد شد. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید