خانهاخبار
باگ iOS 17.5 عکس‌های چندین ساله شما را زنده می‌کند!

باگ iOS 17.5 عکس‌های چندین ساله شما را زنده می‌کند!

کاربران مختلف گزارش داده‌اند که پس از به‌روزرسانی به iOS 17.5، عکس‌هایی در آلبوم عکس آنها ظاهر شده که حتی آنها بیشتر از ۱۰ سال قبل این عکس‌ها را پاک کرده بودند.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

گزارش‌های نگران‌کننده‌ای در ردیت وجود دارد مبنی بر اینکه آخرین به‌روزرسانی iOS 17.5 اپل شامل یک باگ است که باعث می‌شود عکس‌های قدیمی که در برخی موارد سال‌ها پیش حذف شده‌اند، دوباره در آلبوم عکس کاربران ظاهر شوند.

باگ iOS 17.5 عکس‌های چندین ساله شما را زنده می‌کند!

یکی از کاربران پس از به‌روزرسانی آیفون خود گفته که از پیدا کردن عکس‌های قدیمی که در سال ۲۰۲۱ حذف کرده و ظاهر شدن آنها به‌طور ناگهانی در عکس‌هایی که اخیرا در آیکلود آپلود شده، شوکه شده است. سایر کاربران نیز داستان‌های مشابهی را مطرح کرده‌اند. یکی از آنها اظهار کرده: «برای من هم همین مورد پیش آمده، من چهار عکس از سال ۲۰۱۰ دارم که به‌عنوان جدیدترین عکس‌های آپلود شده در آیکلود دوباره ظاهر شده‌اند. آنها را بارها و بارها حذف کرده‌ام اما فایده‌ای نداشته است».

کاربر دیگری پاسخ داده: «همین اتفاق برای من افتاده است. شش عکس از زمان‌های مختلف که همه آنها را حذف کرده بودم ناگهان دوباره ظاهر شده‌اند. برخی را در سال ۲۰۲۳ حذف کرده بودم». گزارش‌های بیشتری در حال منتشر شده هستند. یکی دیگر از آنها گفته: «من یک عکس تصادفی را از یک کنسرت که با دوربین کانن من گرفته شده بود، دوباره در آلبوم عکس تلفنم ظاهر شده دیدم و طوری بود که گویی امروز اضافه شده است.

مشخص نیست دقیقا داستان چیست، اما با توجه به اینکه ظاهرا برخی از عکس‌ها سال‌ها پیش گرفته شده‌اند، این موضوع نمی‌تواند مشکلی برای حذف نشدن عکس‌های اخیرا حذف شده باشد. در برنامه عکس‌های اپل، عکس‌ها و ویدیوهای حذف‌شده به مدت ۳۰ روز در آلبوم «Recently Deleted» نگهداری می‌شوند تا کاربران بتوانند آن‌ها را بازیابی یا برای همیشه از همه دستگاه‌ها حذف کنند.

این گزارش‌ها می‌تواند ناشی از یک اشکال نمایه‌سازی، خرابی آلبوم عکس یا مشکل همگام‌سازی بین دستگاه‌های محلی و آیکلود فوتوز باشد. احتمال دیگر این است که در تلاش برای رفع اشکال همگام‌سازی عکس که در iOS 17.3 رخ داده بود، اپل به طور ناخواسته باعث ایجاد یک مشکل همگام‌سازی جدید شده است که ممکن است شامل پشتیبان‌گیری از آیکلود باشد. برخی از کاربرانی که پیش‌تر نسخه بتای توسعه‌دهنده iOS 17.5 را اجرا می‌کردند، تجربیات مشابهی را گزارش کردند. به هر صورت با رویه‌ای که از اپل سراغ داریم، اپل احتمالا به زودی عکس‌العمل نشان می‌دهد و با یک آپدیت کوچک باید آن را برطرف کند.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

google-pixel-8-gsm-ir
نمایشگر سری پیکسل ۹ پرنورتر و بادوام‌تر از قبل خواهد بود

گوگل برای نمایشگر سری پرچمدار موردانتظار خود از فناوری M14 سامسونگ بهره برده که روشنایی و دوام صفحه‌نمایش را به طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. 

بیشتر بخوانید
google-pixel-buds-pro-gsm-ir
پیکسل بادز پرو ۲ احتمالاً طراحی جدیدی خواهد داشت

تصاویر قاب محافظ پیکسل بادز پرو ۲ نشان می‌دهند که این هدفون با طراحی جدیدی همراه خواهد شد.

بیشتر بخوانید
google-pixel-fold-gsm-ir
مشخصات فنی نمایشگر پیکسل ۹ پرو فولد لو رفت؛ روشنایی بیشتر و ابعاد بزرگ‌تر

نسل جدید گوشی تاشو گوگل به نمایشگر‌های بزرگی مجهز خواهد شد که روشنایی آن به طور چشمگیری افزایش داشته است.  

بیشتر بخوانید