خانهاخبار
اندروید ۱۵ بتا ۲ امروز عرضه می‌شود!

اندروید ۱۵ بتا ۲ امروز عرضه می‌شود!

اندروید ۱۵ بتا ۲، جدیدترین نسخه‌ی پیش‌نمایش سیستم‌عامل محبوب گوگل، از راه رسید. این نسخه با قابلیت‌های جدید و هیجان‌انگیزی همراه است که می‌توانید آن را روی دستگاه‌های پیکسل گوگل و تعدادی از دستگاه‌های منتخب از دیگر برندها تجربه کنید.
 

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

عرضه‌ی اندروید ۱۵ بتا ۲ 

عرضه‌ی اندروید ۱۵ بتا ۲

در مراسم I/O 2024، گوگل عمده سخنرانی کلیدی خود را به معرفی‌های هوش مصنوعی مرتبط با جِمنای و سایر محصولات و سرویس‌ها اختصاص داد. به همین دلیل، معرفی نسخه‌های بتای جدید اندروید که در گذشته یکی از نکات برجسته این رویداد بود، به روز دوم منتقل شد.

با این حال، خبر خوب این است که گوگل تایید کرده است اندروید ۱۵ بتای ۲ امروز عرضه خواهد شد.

گوگل هنوز جزئیاتی درباره قابلیت‌های جدید نسخه بتا ارائه نکرده است. همچنان انتظار می‌رود که نسخه‌های بتا عمدتاً برای توسعه‌دهندگان ارائه شوند.

اگر توسعه‌دهنده اپلیکیشن یا کاربر حرفه‌ای نیستید، توصیه می‌شود منتظر نسخه‌های پایدار اندروید ۱۵ که در اواخر سال جاری عرضه خواهند شد، بمانید.

دستگاه‌های دریافت‌کننده‌ی اندروید ۱۵ بتا ۲:

برای دریافت نسخه قابل نصب اندروید ۱۵ بتا ۲، دستگاه‌های زیر در نظر گرفته شده‌اند:

اعلام برنامه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید ۱۵

پیش از اعلام رسمی گوگل، تعدادی از تولیدکنندگان تجهیزات جانبی (OEM) مشارکت خود را در برنامه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید ۱۵ تایید کرده‌اند. این برنامه به توسعه‌دهندگان اپلیکیشن و کاربران حرفه‌ای اجازه می‌دهد تا نسخه جدید اندروید را روی دستگاه‌های منتخب خود نصب کرده و به‌روزرسانی‌ها و سازگاری برنامه‌ها را آزمایش کنند.

اولین نسخه ارائه‌شده توسط Tecno، وان‌پلاس، ریلمی و Nothing همراه با اندروید ۱۵ بتا ۱ عرضه می‌شود. این نسخه‌ها فاقد اکثر شخصی‌سازی‌های معمول هستند که این شرکت‌ها برای پوسته رابط کاربری (UX Skin) خود در نظر می‌گیرند.

لازم به ذکر است که این نسخه‌ها صرفاً برای توسعه‌دهندگان و علاقه‌مندان در نظر گرفته شده‌اند و ممکن است حاوی باگ‌هایی باشند. بنابراین، پیش از اقدام به نصب، توصیه می‌شود احتیاط کنید و از داده‌های خود پشتیبان تهیه نمایید.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید
google-pixel-8-gsm-ir
نمایشگر سری پیکسل ۹ پرنورتر و بادوام‌تر از قبل خواهد بود

گوگل برای نمایشگر سری پرچمدار موردانتظار خود از فناوری M14 سامسونگ بهره برده که روشنایی و دوام صفحه‌نمایش را به طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. 

بیشتر بخوانید